Ik heb ook alweer een tijdje last van oorpiepen en nu ook een vreemd geluid wat ik qua geluid/ritme herken aan mijn hartslag. Helaas loop ik al sinds mijn tienertijd met keelontstekingen en ook nu zit er weer wat. Dus komende donderdag zit ik bij de KNO arts en dan zal ik meer weten, ook hopelijk over de piep enzo. Maar...ik lees hier stress, dat heb ik nu meer dan normaal, dus wie weet komt de piep daardoor.
Zo'n piep/ruis kan ook komen doordat er een ader heel dicht langs je oor loopt, waardoor je dus een piep/ruis krijgt door het bloed wat er door stroomt. Kunnen ze alleen controleren door een MRI en dit kan dan verholpen worden door een operatie. Bij mij was dit dus niet het geval helaas, anders had het verholpen kunnen worden..
ik heb al jaren een testbeeld geluid in mijn hoofd. ik ben inmiddels 2 keer onderzocht en heb gehoors testen gedaan. beiden artsen zeggen dat ik ermee moet leren leven. er is iets beschadigd in mijn oor ( in van de botjes) door alle operaties vroeger en door de zenuwontsteking die ik op 25 jarige leeftijd heb gehad. dus hier helaas voor altijd.