Hallo allemaal, Ik wil jullie even mijn verhaal vertellen. Ik heb op 10-12-08 een curettage gehad na een MA. Op 02-01-2009 werd ik voor de eerste keer weer ongesteld, cyclus 23 dagen. Daarna op 25-01-2009 weer ongesteld, cyclus 23 dagen. Op 16-02-2009 weer ongesteld, cyclus 22 dagen. Maar nu komt het. Al voordat ik op 16-02 ongesteld werd had ik het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn, zere borsten, lichtjes misselijk. De bloeding was minder dan normaal maar sinds de curettage had ik daar sowieso al last van. Wel was het bloeden begonnen op maandag en op vrijdag was het ineens gestopt. Dit weekend bleef ik last houden van mijn borsten en ze begonnen zelfs zeerder te doen. Ook kreeg ik meer last van misselijkheid. Gisterochtend een test gedaan en die is positief. Maar wat moet ik nu? Ben ik echt zwanger? Ik doe donderdag nog maar een test en als die donkerder is weet ik het zeker. Of is het een vroege miskraam geweest en heb ik nog HCG in mijn lichaam? Dit laatste lijkt me vrij onlogisch omdat ik op 16-02 nog maar 3 weken zwanger zou zijn. De test is niet vaag, ik hoef niet te zoeken naar een lijntje, die staat er echt. Ook ben ik vandaag meer misselijk dan gisteren (maar ja, dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik weet dat ik misschien wel zwanger ben). Maar wat denken jullie? Ben ik toch zwanger? Zou wel leuk zijn want ik had er deze ronde echt niet meer op gerekend.
Denk niet dat je te voorbarig bent. Vandaag weer meer last en bijna de hele dag door misselijk. Morgenochtend nog een test doen en dan weet ik meer.