Spoed vraag baby gevallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lovecouple, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi,

Mijn dochter is net een uurtje geleden van bed gevallen. Het bed is zeker tussen de 1,20 en 1,40 meter hoog.

Ze lag te slapen, normaal als ze wakker word gaat ze huilen, ik had allemaal kussen voor de rand gelegd, maar blijkbaar is ze toch wakker geworden en gaan klimmen.

(het bed staat trouwens in een hoek in een heel klein kamertje dus er is maar 1 kant waar je op en af kan)

Ik hoorde een klap, ging gelijk kijken, en ze ging huilen, Ik heb der meteen gepakt en uit paniek ging ik ook huilen. Zij was meteen stil en zat mij uit te lachen.
    Ik heb haar toen uitgekleed en gekeken naar haar lichaampje.

Ik heb alle vingertjes en teentjes bewogen, beentjes en armpjes bewogen, overal gedrukt maar er is geen enkele plek waarbij ze moet huilen.

Ik heb haar toen de fles gegeven.. en daarna ging ze op de grond kruipen.. ze kroop als een kieviet, ze ligt nu in de box te spelen en is gewoon druk zoals ze altijd is.

Zo te zien lijkt er niks aan de hand te zijn. Maar ben toch wel erg geschrokken.. Is er nog iets waar ik op moet letten ofzo? Het is toch een aardige hoogte waarvan ze is gevallen.

Ze is trouwens over het algemeen wel hard want ze stoot ook vaak der hoofdje in de box en dan geeft ze nooit een kik.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Wat zul je geschrokken zijn! toch een aanrader om het eigen bedje te gebruiken!
    Als je kindje gaat spugen of word het suf is het verstandig om contact op te nemen met de huisarts.Houd het in de gaten!
    Imke

Deel Deze Pagina