hebben jullie ook n oorthermometer of n gewone? en kennen jullie de nieuwe speen thermometer? ik hoor t graag groetjes krulliewullie
ik heb een oorthermometer! heerlijk ding en super gemakkelijk. maar wil je er wel even op attenderen dat je evengeod een digitale hermometr moet hebben in de kraamperiode zowiezo voor je kindje!
Het schijnt dat de oorthermometer iets te groot is voor pasgeboren babyoortjes, dus ik zou voor een gewone digitale gaan Voor mezelf gebruik ik wel een oorthermometer.
Ik heb inderdaad ook die speen thermometer gezien maar niemand kon mij vertellen of het goed werkt. Ze raden ook mij aan om een gewone te kopen.
ik heb toen voor mijn jongste dochter ook een speen thermometer gehad hij is wel makkelijk dat wel, maar á ze wilde niet altijd op de speen sabbelen en b ik vond toch best het verschil te groot omdat ze er minimaal een minuut op moest sabbelen, ik weet niet hoe dat nu is natuurlijk. nu heb ik natuurlijk de digitale en de oorthermometer van de kruitvat die is iets smaller voor de gehoorgang.
Ja die speenthermometer raadde ze mij toen af... Ik ben ook blij dat ik die niet gekocht heb, want Iman wil pas sinds kort de speen en idd wat Mandy zegt; ze willen de speen niet altijd en dan ook nog 1 minuut erop sabbelen... Nee ik gebruik voor Iman 'ouderwets' een digitale en ook op de 'ouderwetse' manier
Wij hebben met een actie van kijkshop een thermometerset gekocht. Zat een digitale waterthermometer, gewone thermometer en een speenthermometer in (van philips dacht ik). Mijn zoontje heeft tot 4,5 maanden speen gebruikt en begon daarna spontaan te duimen. Hij wilde dus ook niet idd het speen in zijn mond houden, laat staan een minuut. een paar keer trouwens toch gelukt en zagen toen dat er best wat verschil zat in temp. Ik dacht dat de oorthermometer ook niet mocht omdat die ook afwijking had dacht ik? Maar ik vind dat ook raar als de huisarts weer wel oorthermometer gebruikt. Ook voor de allerkleinsten. We hebben wel laatst een hema thermometer gekocht. Omdat die "snel" (binnen 20 seconden) waarde laten zien.
oke bedankt iedereen ben in iedergeval weer wat wijzer geworden! succes iedereen groetjes krulliewullie
aangeraden word de gewone thermometer. Oorthermometer is niet helemaal betrouwbaar en komt idd niet helemaal goed in het oor bij de kleintjes
Ik werkte in een verpleeghuis die een oortermometer gebruikte maar was er niet tevreden mee. Oor links en rechts zaten soms enorme verschillen in. Ik ben dus van de ouderwetse thermometers
Idd ik werk dus ook in de zorg en het verschilt met de oorthermometer behoorlijk als je allebei de oren eens tempt. Wij moeten nu ook de gewone gebruiken.
ik heb ook de speen thermometer en die werkt voor geen meter er zit veel te veel verschil ik gebruik ook de gewone ouderwetse thermometer en ook op de ouderwetse manier
Ik heb ook zo'n speenthermometer, maar helaas wil mijn meid geen speen. Dus die ligt hier maar te liggen, geef mij maar lekker zo'n 'ouderwetse' thermometer, die vind ik nog altijd het meest betrouwbaar.
voor de baby moet je toch een gewone thermo hebben. en dan voor je zelf nog een. maar ik heb navraag gedaan bij de vk, en die vond een oorthermometer voor mij ook goed. de baby moet wel een billenexemplaar
ik zou voor de gewone thermometer gaan. ook ik werk in een verpleeghuis en wij hadden eerst ook oorthermometers, en er kan per oor behoorlijk verschil zijn, door bijv een oorprop of iets dergelijks. speenthermometer kan ik niks over zeggen.
weet niet bij wat voor verzekering je zit, maar bij OZ zit er een thermometer in je kraampakket. Zo niet dan moet je voor je beebje en jezelf een gewone thermometer aanschaffen.. Een oorthermometer schijnt ook heel goed te zijn, maar die zou ik pas later gebruiken..