Ik heb altijd de sokjes van Bambino van het Kruidvat voor mijn meisje en dit zijn echt supersokjes die niet uitgaan! Helaas worden de grootste maat van deze sokjes nu een beetje te klein (ze vallen klein) dus ik moet op zoek naar een ander merk . Ik ben al een tijdje op zoek maar helaas heb ik nog geen fijne sokjes gevonden die blijven zitten. Wie weet wat fijne sokjes zijn? Alvast bedankt!
Ik lees ook mee want heb precies hetzelfde, Bambino was echt goed de eerste maanden, maar passen helaas niet meer.
bij prenatal hebben ze dus ook goede sokjes die niet uitvallen misschien daar eens gaan kijken? als je die tenminste in de buurt heb zitten
Die oprolsokjes van de prenatal zijn fijn. En die van 3 voor 1 euro van de zeeman. Maar die krimpen wel erg in de droger.
Hema! Ik zweer bij Hema-sokjes.. dochter raakt altijd alles kwijt, maar vreemd genoeg lijven deze wel zitten. Het zijn oprolsokjes, met anti-slip op de onderkant. Veel verschillende kleuren en niet al te duur..
inderdaad, de hema sokken met anti slip zooltjes. ik vind ze persoonlijk fijner dan die van de prenatal, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik had dus ook de oprolsokjes van de Hema met antislip maar hier zijn ze uit de collectie gehaald En bambino worden te klein.. Ik heb bij de terstal sokjes gehaald blijven redelijk zitten
wat ik ideale sokjes vind is idd die van bambino van de trekpleister en sokjes van v en d ik heb nu nijntje sokjes en die krimpen tenminste ook niet.
wij doen nu lekker een maillot onder de broek. Waait het er ook niet zo in als ze in de kinderwagen zit en het blijft teminste goed zitten.
weet je wat het voordeel is van die hema-sokjes (behalve dat ze niet gauw uit gaan): ze kunnen ze nog heeeel lang aan! Mijn zoontje paste er nog tot vorig jaar in! En toen was íe al bijna 4
hoi, Bij de Hema hebben ze ook kniekousen. Blijven supergoed zitten. Ook net na de geboorte. Eventueel kun je die ook wel via internet bestellen bij sokkenshop enzo
Bij de Wibra hebben ze nu ook sokjes met Antislip in de aanbieding. Ik had ze vandaag toevallig gekocht en gelijk aan gedaan en ze bleven zitten