Hallo dames, Wij hebben een keuken gekocht bij Superkeukens en nu kregen we een bon mee die je kan in laten vullen door een nieuwe klant bij Superkeukens en daarvoor krijgen wij dan een V&D bon van 50,-. Super leuke actie maar ik ken niemand die op het moment op keukenjacht is of een keuken wil kopen bij Superkeukens. We kunnen die bon wel heel goed gebruiken dus ik dacht "niet geschoten is altijd mis" ik ga de meiden van het forum raadplegen. Wie gaat er een keuken kopen bij Superkeukens en wil deze bon voor ons invullen?
Mijn moeder gaat binnenkort voor keukens kijken maar of ze ook daadwerkelijk gaat kopen bij SuperKeukens dat weet ik niet..
Nee ik niet. wij hebben een superkeukens keuken. inmiddels al 8jr. men is verbaasd over de goede staat waar hij nog steeds in verkeerd! Eigenlijk is hij ook nog steeds perfect. maar leuke actie hoop dat iemand je en zichzelf zo kan helpen.
Kijk dat is goed nieuws! Mooi! Hopelijk blijft onze keuken ook zo lang in goede staat. Bedankt voor je berichtje!
wij hebben ook een superkeukens keuken en ik moet zeggen, de kwaliteit is echt goed! Alles ziet er nog tip top uit, en dat kan ik niet zeggen van de dure mandemakers keuken van mijn ouders....