Juist geen *pijntjes* of *steekjes* dit keer...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ninetje, Jul 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ik wilde er niet aan maar heb besloten dus toch deze ervaring met jullie te delen.

In vergelijking met de vorige keer heb ik nu helemaal geen *last* van kwaaltjes zoals buikpijn rond de ovulatie en daarna...

Terwijl ik vorige keer de ovulatie duidelijk heb gevoeld, ook door middel van het afstoten van die dikke flurp slijm...heb ik hem deze keer minimaal gevoeld en ook geen dagen buikpijntjes en steekjes erna tot aan de volgende menstruatie.

Ook die flurp heb ik niet gezien deze keer terwijl ik me kan herrinneren van de vorige keer als ik gestopt was met de pil deze slijmprop elke keer kwam na of rond mijn ovulatie...

K heb wel t idee dat mijn borsten ietswat gevoelig zijn en dat er in mijn buikje af en toe wat *zeurt* maar niks in vergelijking met de vorige keer.

En dan komt nu het allerstomste...

Nu denk ik weer omdat ik niks voel van deze dingen en die flurp weg is gebleven...( volgens mijn ha was dat het afscheiden van het zogeheten vruchtbaar slijm) dat het juist wel raak kan zijn...

Is dat wat dan??

LOL

Liefs Ninetje

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap hem... ik had de laatste keer een posi test (werd helaas wel ongi) maar deze keer voelde ik niks.. geen buikpijn, geen zere borsten enz..

Dus ik vind het helemaal niet zo'n rare gedachtengang!

3. sancho

sancho Actief lid

Apr 13, 2006
    391
    0
    0
    Hey,

ja ik ken het, syptomen zijn niet goed..... maar geen symptomen ook niet :(

Moeilijk he wij vrouwen :) hihi

hoop voor jou dat het veel goeds betekent.

succes meis
    liefs sancho :p

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    @ Natasja...
    Balen van de positieve test en dan toch ongie worden, knuffie voor jou!

Tja wij vrouwen zitten maar vreemd in elkaar...overal toch wel wat achter zoeken he? ;)

Ik heb dus wel een beetje het idee dat mijn borsten ietswat anders voelen...

@sancho;

Wij vrouwen moeilijk?? WELNEE :oops:

Voor jou ook spannend zeg...

Liefs Ninetje

5. MamaDanielle

May 16, 2006
    62
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Dat is idd erg lastig je snapt je lichaam soms gewoon niet en zegt allemaal helaas niks sommige vrouwen kunnen echt alles eraan wijten maar soms houdt je lichaam je echt voor de gek.

Ik hoop dat het bij jou ook gewoon raak is deze maand.

6. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Ook raak zeg je lieverd...betekend dit dat je er zelf ook al een heel klein beetje in geloofd? :D

7. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Echt irritant ja!
    Rare lichamen hebben wij!

Ik had 1,5 week geleden roze bloedverlies en sindsdien alleen maar witte afscheiding... negatieve test.

Ik ben net gestopt, dus zal allemaal wel ontpillen zijn... :(

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    pffffffffft jah he?

Rare dingen onze lijfjes...of zullen t onze hersens zijn die ons zo voor de gek willen houden? :oops:

Liefs Ninetje

9. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    gefeliciteerd met je huwelijk meiske!!

Op hawaii!! Toe maar...

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Of voel ik nu toch...;)

11. Dip

Dip Bekend lid

Mar 28, 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Gek wordt je ervan, van dat vrouwelijk lijf...... maar ja... we doen het er maar mee he?!

Sterkte!
    Sandra

12. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    een vriendin van mij had dat ook. altijd voelde ze van alles, tot o het moment dat ze echt zwanger was

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    mj...dat had natas dus ook!

owh jees dus het kan idd raak zijn....

Spannend!!

Mijn gevoel zegt best heel sterk dat het zo is mede omdat ik die flurp niet heb gehad waar ik over schreef en die had ik echt altijd...dok zei afstoten van t vruchtbare slijm...

Over een week of 2 weet ik t zeker...over 9 dagen testen maar wil deze keer niet te vroeg testen

Als ik dat volhoud natuurlijk!

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

Jun 26, 2006
    2,646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Heel vele succes met wachten en hopelijk is het nu wel raak!!

15. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0

het wachten gaat me buitengewoon goed af..maar dat komt wellicht ook omdat mijn lief thuis is...dan ben je toch bezig met andere dingetjes ook.

Normaal rijdt ie veel op t buitenland maar nu een weekje extra vakantie ivm aanrijding...ik moet een beetje zorgen en tja dat heeft dan toch een beetje voorrang.

Ik heb tot nog toe nog steeds geen steekjes of pijntjes, nog steeds niet noemens waardig...ik voel me ook niet veel anders dan normaal en is dat wel het geval dan komt het door t warme weer...

Ik voel heel af en toe wel iets in mijn onderbuik en stel me er gewoon toch maar op in dat t niks gaat worden deze maand...

Het enige waar ik me aan kan vasthouden is die flurp...die niet gekomen is...

Nog heel even afwachten...wie weet komen de echte symptomen nog...?

Liefs Ninetje

16. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    De laatste keer dat mijn ongi kon komen had ik precies hetzelfde..
    De vorige keren had ik toch duidelijke pijntjes en krampjes, en had echt het gevoel wel eens zwanger te kunnen zijn.
    Helaas was dat dus niet het geval.

De laatste keer voelde ik helemaal niks, en heb hier zelfs een topic gemaakt waarin ik aangaf naar de volgende ronde te gaan..
    Alleen werd ik niet meer ongi.. twijfelde er zelf niet aan, kon gewoon niet zwanger zijn..
    een week na mijn NOD dag, toch maar een testje er tegenaan gooien.. gewoon om mezelf te bewijzen dat ik gelijk had..
    Had ik potverdikkie een positieve test..
    Dan val je toch vreemd met de neus in de boter, gewoon omdat je zo sterk voelt dat het niet zo kan zijn..
    Wel helemaal happy natuurlijk..
    Maar zo kun je jezelf ook voor de gek houden dus!

Heel veel succes met wachten, en hoop voor jullie op een positieve test!!
    Groetjes Kalush

17. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    jah!!

Maak jij me ook nog ff gek,hahaha

En ik moet nog een volle week...en nog wat meer...

Ik probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn...sure!

Ik laat het zeker weten!!

Share This Page