Hallo, Mijn dochter wordt a.s. zaterdag 5 jaar. Ze krijgt van mijn ouders de basisset en een boekje (ontwikkelingsspelletjes van Dora) van mini loco. Ik wil ook graag nog wat boekjes bestellen vandaag zodat deze voor haar verjaardag binnen zijn. Wie heeft er hier al ervaring met mini loco. Welke boekjes zijn echt leuk voor haar. Ik wil in ieder geval iets voor het lezen. Ze zit in groep 1 maar kan al enkele boekjes van maan roos vis voorlezen aan mij. Dus een boekje waarin ze de letters leert kennen is niet meer nodig, maar welke zijn dan net een stap verder? Er zijn er zoveel! Ik heb in ieder geval al de volgende in mijn lijstje staan: * Mijn eigen boek * kijken en combineren 1 * Rekenen met Dora getallen tot 10 Wie o wie heeft er tips? Alvast bedankt!
Mijn Eigen Boek is inderdaad door de uitgever op uitverkocht gezet, maar wanneer je even goed zoekt ligt dit vast nog wel ergens op de plank bij een boekhandel of speelgoedwinkel. De meeste boekhandels ruilen de uitverkochte loco-titels nl niet om. Oa Bruna heeft ze wel op de plank liggen als het goed is (okay ligt wel aan de winkel uiteraard)
Hoi dames, Bedankt voor de tips! Had erbij moeten vermelden dat ik ze bij eci wil bestellen. Ik heb daar nog een tegoed staan dus wil ze daar van halen. Maar daar hebben ze er wel heel veel hoor, zit vast nog wel wat tussen
De boekjes van Kikker zijn ook leuk. Kikker en al zijn vrienden Puzzelen met kikker Spelen met Floddertje, Otje en de anderen
Wij hebben kikker in huis en die doet het erg goed. Merk ook dat één boekje op dit moment ook voldoende is. Er staat zoveel in. En het schiet me te binnen dat je zelf ook nog de opdrachtjes kunt verzinnen. Beetje knippen en plakken met items die hot zijn op het moment en je krijgt een heel leuk persoonlijk puzzeltje! Succes!