Onze dochter is 6,5 maand. Al na 4 weken sliep ze door, maar sinds ongeveer een maand is z e heel erg onrustig in haar slaap ( ze is altijd al heel erg bewegelijk geweest maar nu is het extreem ) . Ze krijgt haar laatste voeding om 20:30 en daarna breng ik haar naar bed. Vaak rond een uur of 2 snachts begint ze te draaien, ze komt echt in elke hoek van haar bedje en draait zich constant om. Ze is dan nog wel in slaap, maar door dat gedraai verliest ze haar speen en dan wordt ze wakker. Ik dacht eerst dat ze honger had maar ik heb geprobeerd haar een flesje te geven maar dat wilt ze niet. Ze slaapt bij ons op de kamer, zou het hiermee te maken kunnen hebben? Ik heb ook al zitten denken aan het doorkomen van tandjes maar tot op heden heb ik nog geen tandje kunnen ontdekken. Door haar gedraai word ik ook wakker. Mijn vraag is of iemand dit herkend en wat ik kan doen zodat ze beter kan slapen.
Het draaien is vrij normaal hoor. Onze vent draait ook veel in zijn slaap en reist door zijn gehele bedje heen.
Hoi hoi! Volgens mij is dat gedraai ook vrij normaal. Onze zoon van zes maanden begint er inmiddels ook mee. Nog iets anders is volgens mij dat de meeste kinderen rond de zes maanden weer een belangrijke sprong in de ontwikkeling maken en tijdelijk onrustiger slapen kan daar geloof ik bij horen.
hier ook heel onrustig ook tijdens t inslaap vallen . miss kun je t wel proberen om ze naar de eigen kamer te doen . dan slaap je zelf ook wat rustiger en let je er niet zo op