Welke (gevoerde) slofjes voor jongen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lillibit, Nov 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Pff, ben hard op zoek naar gevoerde winterslofjes voor mijn zoontje (8 maanden). Ik denk dat ik die van Aapies het leukste vindt, maar...wat vinden jullie? Moeten jongetjes "gymmodelletjes" aan, of kunnen "laarsjes" ook?
    De laarsjes lijken mij nl veel warmer maar daar zit vaak meteen een bontrandje langs, waarvan mijn vriend meteen zei, dat is voor meisjes! :(

Wat hebben jullie aan de voeten van jullie zoontjes zitten en wat raden jullie aan?

2. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ik lees even mee, hier hetzelfde hihi

3. Cally

Cally Fanatiek lid

Oct 13, 2009
    1,115
    0
    36
    Aapies! Mijn zoontje heeft vorig jaar de zwarte laarsjes gehad. Heel veel leuke reacties op gehad en hij had lekker warme voetjes.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik lees ook even mee en hoop op andere tips dan die van Aapies. Die vind ik zelf gewoon niet zo mooi namelijk :p

5. boxertjes

boxertjes Bekend lid

Aug 7, 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hallo,

ik heb zelf een dochtertje van acht maanden maar ik lees even mee, ben ook op zoek naar warme slofjes voor de winter. als ze straks mee mag op de fiets is het toch wel lekker om er iets aan te hebben.:)

6. mroos

mroos Niet meer actief

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jaa, die vind ik ook errug leuk, maar ze zijn best prijzig...:)

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En waren dat ook laarsjes met zo'n bontrandje langs de zijkant?

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

Nov 18, 2010
    2,456
    0
    36
    ik heb Emu's voor mijn zoontje. Lekker warm! En daar gaat het om! En ik zelf vind dat dat prima voor jongens kan:)

10. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vorig jaar had ik gevoerde laarsjes van Home | Roosjes Babyslofjes. Die zijn mij erg goed bevallen. Lekker warm, stoer en ik heb er veel leuke opmerkingen over gehad.

11. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Ik heb de arctic van aapie, gym-achtige slofje met schapenbont, maar krijg ze eerlijk gezegd niet zo goed aan bij mijn zoontje van 5 maanden.... heb eerder voor mijn dochtertje die laarsjes van aapie gekocht en die waren echt heel fijn. Denk dat ik die nu ook maar voor Rein ga aanschaffen voor de winter.

12. mroos

mroos Niet meer actief

Maar een paar euro duurder dan de laarsjes van aapies toch;) en dan op zoek naar een leuke aanbieding ofzo!
    Heb trouwens ook goede ervaringen met zootjes(via mp) en boumyslofjes(gaan minder snel uit dan zootjes).

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ik heb even gekeken en zie hier wel hele leuke jongenslaarsjes tussen! Kan echter niet zien of ze zijn gevoerd, lijkt er niet op?

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Oww, ik dacht bijna 20 euro...:)
    Maar dan maakt ie wel de blits whaha! :D
    Zootjes vind ik persoonlijk niet zo leuk en bij Boumy's kon ik ook de geschikte niet vinden!

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

Jul 12, 2010
    2,348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hoezo kreeg je die niet zo goed aan? Ben ik wel benieuwd naar voor ik ze evt zou bestellen!

16. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Vind de laarsjes van Aapies ook prima voor jongens kunnen hoor. Ik vind ze alleen minder warm dan gedacht, de zool is natuurlijk van leer en isoleert niet héél erg - ondanks het bontje.

Ons meisje loopt achter een wagentje en kruipt, dus krijgt buiten best koude voetjes volgens mij :( Ze spelen 2x buiten op ons kdv, wel erg goed vind ik, maar voor een kindje dat nog niet echt los loopt wel pittig.

Iemand ervaring met Aapies EN andere merken? Zijn die warmer of net zo?

17. Babel44

Babel44 Niet meer actief

18. chantal1606

chantal1606 Actief lid

Jun 25, 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Bij superslofjes.nl heb je gevoerde leren laarsjes en slofjes voor 15 euro (en het verzenden kost maar 1,95)
    Ik heb ze 2 dagen geleden binnen gekregen en vind ze helemaal super!

19. Mariekevdb1984

Aug 5, 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb laarsjes van bobux. Ze zien er stoer uit en zijn super fijn!

20. superb

superb Fanatiek lid

Jul 20, 2009
    1,120
    0
    36
    NULL
    NULL
    De laarsjes zijn standaard gevoerd met fleece. Tenminste dat staat zo op de site en de laarsjes die ik vorig jaar had waren ook gevoerd. Je kunt ook kiezen voor een leren voering maar dat lijkt mij minder warm.

Share This Page