Hai allemaal! Bij mijn zoontje van net 1 jaar zijn sinds afgelopen weekend zijn waterpokken ontstoken. Zijn zaterdagnacht bij de hap gweest en die schreef een zalfje voor. De plekken waar het mee begon die knappen al wat op. Alleen er is mij niet verteld hoe lang dit ongeveer gaat duren. En hoe lang er nog meer ontstoken plekjes bij gaan komen. Is dit ook gewoon niet in te schatten? Bij wie van jullie kindjes is het ook gaan ontsteken? En hoelang duurde het voor het zo goed als weg was? En zijn er littekens aan over gebleven?
Duurde hier met elkaar toch wel 2-3 weken hoor. En de lidtekens zijn nu 11 jaar later goed te zien als ze bruin worden.
3 jaar geleden had mijn zoontje ook ontstoken waterpokken. Hij heeft er helaas heel veel littekens aan over gehouden. Ik denk ook wel een week of drie.
Thanks! Zijn nu bijna twee wkn verder. Van de week weer contact met huisarts gehad en moest drie dgn ab geven omdat t bleef uitbreiden. Nu trekt alles weg. Ben benieuwd wat de littekentjes doen..
Hmm.. Dochter heeft er nu al 6 weken last van, als in, rode plekjes die zichtbaar blijven na de waterpokken..ik hoop toch echt dat het nog een beetje wegtrekt. Gelukkig zijn die in haar gezicht wel verdwenen. Hopelijk valt bij je zoontje de schade mee.