View attachment 343162 Oke. Het is geen Sudocreme maar vaseline. Meneer had even besloten zijn haar en buikje in te smeren en gelijk zijn haar ook maaar in model te brengen. ik riep nog zo naar manlief dat hij moest kijken omdat hij mij te stil was. *zucht* onder de douche dan maar :-D
Het ergste is nog dat hij helemaal trots de kamer binnenkwam! Met andere woorden; "Kijk eens mama en papa, ik heb EN mijn buikje alvast ingesmeerd EN mijn haar gedaan! Goed ben ik heh?" Probeer dan maar kwaad te worden. Raar genoeg maakt dit mijn ochtend juist goed .
Ben ik nou de enige die de boxershort van je man in combinatie met zijn opgetrokken sokken woest aantrekkelijk vind?
Haha ik snap dat het je ochtend goed maakt. Prachtig mannetje , en ze haar in model brengen kan hij erg goed. Maarja daar hebben onze mannetjes ook weer een voordeel aan, rode haartjes zijn zo mooi dat het altijd prachtig zit .
Whahaha ook goedemorgen! Hier hebben ze al heel wat streken uitgehaald, maar vaseline zit er nog niet bij. De rest van de verzorgingsspullen zijn hier al een keer misbruikt