oortjes kapot

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door jessy77, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Jaslynn was net strontvervelend en wilde ook totáál niet naar me luisteren. Dus ik vraag, zoals wel vaker, of haar oortjes kapot zijn.

Nu had ik eigenlijk verwacht dat ze zoals altijd zou zeggen dat haar oortjes niet kapot zijn en dan zou ik vervolgens zeggen dat ze dan moest luisteren en dan zou zij zeggen, 'is goed mama' om weer lief te gaan spelen, blablabla je kent het wel.

Maar nee, mevrouw besloot om het vandaag blijkbaar anders te gaan aanpakken, want:

'ja mama, mijn oortjes zijn kapot, nu kan ik niet meer luisteren..dat is jammer he?' en gaat zo door met waar ze mee bezig was:$

Draait zich 3 sec later nog wel even om er dit aan toe te voegen:

'en dan moet de oortjesmakermeneer:( die maken mama, anders kan ik noooooooooit meer naar jou luisteren. Zo!' en steekt haar tong naar me uit!:$

Zo! hallo dan, dat ik dat maar ff weet he..en dat allemaal met een bloedserieus gezicht hoor!

Mja..daar sta je dan tegenover een kind van nog geen 3 met je mond vol tanden. Want ik kon me toch geen antwoord terug vinden?! en dan te bedenken dat ik helemaal niet op mn mondje ben gevallen.
    Ik liep redelijk verbaasd naar de keuken om vervolgens wel ff keihard in lachen uit te barsten hoor, kon het niet tegenhouden helaas:) Hoe verzint ze het!

Hebben jullie weleens opmerkingen van jullie kindjes gehad waarvan je het even niet verwacht had en dus dacht, mja en nu??

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ha ha, o wat heeft ze je door.

Ja hier ook wel van die leuke dingen.
    Kan zo niet even noemen zo.

3. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

hahaha.. Dat vind ik zo mooi aan kinderen...hahaha... Kan alleen nu niet erop komen wat mijn twee boefjes wel eens gezegd, maar geloof me, dit soort acties hebben hun ook wel eens gehad en dan sta je daar met een mond vol tanden....

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Net riep ik 'anders ga je naar bed hoor!' toen ze niet wilde luisteren..

zegt ze heel droog 'oke' pakt dr teddybeer en gaat naar dr bed toe, niet verwacht haha :D

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    En of ze me door heeft! Draak:p

hahaha ja Umm85, dat zijn nou precies die acties die ik bedoel! hahaha sta je daar dus mooi ff te kijken:D

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hahaha lekker he die bijdehandjes ;)

Louise heeft ook heel vaak van dat soort opmerkingen... met eten bijvoorbeeld... staat papa op om nog iets uit de keuken te pakken, zegt ze, ehm papa, je mag nog niet van tafel want je hebt het niet aan mama gevraagd en je hebt je bordje nog niet leeg! :D

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Of bij de groentenboer een mandarijntje krijgen, aanpakken, heel vies kijken en dan tegen mij zeggen, ehm mama we gingen toch granaatappelpitjes voor mij kopen? LOL :D

8. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Leuk!

Hier van een kennisje gehoord; " heb je me begrepen?, ... vroeg zijn moeder", hij; ( een jaar of 3 ) " nee, ik heb niet geluisterd ".

En bij mijn eigen dochter van 17 maanden een paar weken terug.. ze stond steeds recht in haar kinderstoel... toen ik haar voor de zoveelste keer probeerde te laten zitten. " pff... dag hoor,.. " wilde er nog wat aan toevoegen maar Linn was me voor..." daaaaag Mama!,... doeiiii! ". Sta je dan .... ;)

9. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Koen wilde nog een boekje voorgelezen hebben voor het slapen gaan. Ik had er al 3 gelezen en was het behoorlijk zat. Hij wil de laatste tijd niet door zijn vader naar bed gebracht dus zei ik voor de gein: "anders komt papa naar boven hoor".

Opeens een dikke greins op zijn gezicht en hij riep meteen: "papa naar boven komen, papa naar boven komen".

Hier wist ik even niks op te zeggen...dus ik ben zwijgend naar beneden gegaan en daarna kwam papa naar boven. Gelukkig was hij na het boekje van zijn vader tevreden in slaap gevallen :)

Kon het wel weigeren, maarja ik had het gezegd en belofte maakt schuld...

10. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    HAhahaha, wat een verhalen lig dubbel hier ! :D

Hier maakt ie nog geen hele zinnen en meer in papegaai fase alles nazeggen. Ik ben hem soms zooo zat dat ik zeg ja daag zoek t nou maar uit en loop weg en dan hoor ik achter me: dada mama en gaat ie zwaaien whahaha. Of als ie weet dat ie iets niet mag doen dan komt ie eerst met een heeeele lieve glimlach naar je toe, zegt dan muuaaahh ( geeft kusjeop mond) en dan vraagt ie boks ( vuisten tegen elkaar straatgebeuren haha) en gaat dan doodleuk stout doen!
    Of als ik wil dat ie iets doet, maakt niet uit wat t is en hij heeft er geen zin in zegt ie NEE en loopt gewoon van je weg.En dat op zijn leeftijd al, waar gaat dit heen denk ik dan hahahahaha :)

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    heel herkenbaar!
    'tess wil je je speelgoed even opruimen?'
    'nee mam'
    'tess ruim je speelgoed nou even op!'
    'nee mam, je vraagt het toch?dan zeg ik nee'

12. augustus

augustus Niet meer actief

GEWELDIG hahaha

Hier gister ook. Rosalie zegt mama mijn oor is stuk.
    Dus ik bij haar oor " hallo hallo doet hij het nog"
    Zegt ze " Gelukkig hij doet het nog "

13. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    hahahaha nu al een charmeur!:D maar het is ook wel een lekker ding zeg!

Heb zo moeten lachen om al jullie verhallen, zo geweldig die bijdehandjes!

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    hahaha, tja ze heeft wel een punt!:D

15. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    net Thijs pak even een tischu en veeg je neus even af. Loopt naar papa en veegt zn neus af aan papa zn broek. en roept. zo schoon. tja probeer dan niet te lachen.

16. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik was een keer in "discussie" met mijn oudste dochter (4), het ging ongetwijfeld over opruimen. Toen was ik het zat en zei op stevige toon: "hoe vaak moet ik nog zeggen dat je je speelgoed NU opruimt???" Ze was even stil, haalde diep adem, keek me aan en schreeuwde zo hard als ze kon:"TIEN KEER"

Toen moesten we wel even lachen samen. :)

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ebn ik weet ook nog een keer, toen was ze denk ik net drie, toen was ze een keer boos op mij. Dat mag natuurlijk maar ze was echt woedend. Ze wilde iets zeggen maar ze kenden nog geen lelijke woorden dus toen stak ze haar vingertje naar me uit en riep: "jij...jij...KIP" Nou toen kon je me wegdragen hoor. :D

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    schitterend.. herken hier nu al heel veel van...

Vind het heerlijk hoe adrem kindjes kunnen zijn!

Coll is nog iets jonger, en houd het bij 3/4 woordjes zinnen.. maar pff af en toe.. sta je met je mond vol tanden!

Deel Deze Pagina