Jille wordt eind oktober 1 jaar en we zijn aan het bedenken wat we hem kunnen geven. Loopauto's, houten trein etc. heeft hij al (bij geboorte gekregen van familie). Nu zaten we te denken aan de garage van Little people. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dit echt leuk speelgoed? Volgens mij heeft een kindje daar wel lang wat aan (als hij het leuk vind tenminste).
Misschien kun je eens kijken in je omgeving of anderen m al hebben. Zo doe ik het altijd haha. En als ze er dan leuk mee speelt weet ik of ik het koop of niet.... Garage hebben we hier niet wel het pretpark en die is wel in trek.....
Tja niemand heeft die garage, allemaal meisjes in de omgeving... Hij vindt alles met wielen erg leuk, daarom denk ik dat het misschien iets is.
Mijn dochter is 3 en ze speelt nog steeds met de garage. Ze gebruikt hem wel vooral als glijbaan voor de poppetjes, maar dat maakt niet uit toch? Alles van LP is wel een succes hier.
Ik geef mijn zoontje deze garage voor sinterklaas, dan is hij anderhalf geweest en denk dat die dan wel in trek is. Hij speelt enorm met auto's dus een garage hoordt daar ook bij
Ik zou zeggen: DOEN!!! Mijn zoontje heeft hem gekregen voor zijn verjaardag en hij speelt er elke dag mee De ene keer is het een glijbaan inderdaad voor mega duplo blokken of poppetjes, afstandbedieningen alles wordt gebruikt om op de "glijbaan" te duwen drukken, hahahaha. Maar hij snapt ook dat er een auto af moet en dat gebeurdt ook regelmatig Het is een cadeau waar ze jaren plezier van hebben
Mijn zoontje heeft dit ook voor zijn eerste verjaardag gekregen, maar hij is er helemaal niet zo enthousiast erover. Hij snapt het principe goed, maar vind het (nog) niks aan. Hier dus geen succes.
Sem heeft die garage al meer dan een jaar en hij speelt er nog steeds mee. Je kan van alles en nog wat vanaf laten glijden.
hier is ie ook een succes voor mijn dochter, is gek op autootjes maar laat ook inderdaad veelal de poppetjes eraf glijden, ik zou zeggen een aanrader!
Hoi Hoi, De garage heb ik nog niet maar zowieso alle spulletjes van little people zijn hier nu al in trek. De geluidjes en de paardjes(we hebben de boerderij) vind hij helemaal geweldig. Groetjes Kylain
ik vind hem wel wat jong voor zo;n garage, er staat idd op vanaf 1 jaar...maar ze hebben dan nog niet de fantasie om echt met de autotootjes te spelen in de garage. ik hem een garage gekocht voor mijn zoontje en die wilde ik eigenlijk geven met Sinterklaas, toen was hij 1,5 jr. Maar toch maar niet gedaan...omdat ik ook speelgoed voor zijn 1e verjaardag had gegeven waar hij niet mee kon spelen omdat hij er nog te jong voor was...vond t zo zonde weer wat te geven waar hij niet direct mee kon spelen. Nu krijgt hij de garage met deze sinterklaas...tja, staat al een jaar klaar voor hem hahaha...Ik merk nu dat zijn fantasie gaat werken, hij speelt huisje / hij speelt koekjes maken en met zijn loopauto naar oma brengen enzo...Ik weet dus zeker dat het spelen met de garage ook goed gaat komen. Koop een doos Duploblokken, bijv. een klein doosje van de Dierentuin. Kreeg mijn zoon toen hij 1 was...geweldig...hij deed alleen al de blokken in de doos, en er weer uit en dit tig keer herhalen. Ook had ik grote blokken voor hem, van Abrick...maar daar kon hij ook pas later echt mee bouwen. Iets met muziek valt hier ook altijd in de smaak, op knopjes drukken kunnen ze wel als ze 1 jaar zijn. Ik zou nog even wachten met die garage...maar je moet het zelf weten natuurijk!
Emiel vindt de garage geweldig. Hij heeft hem wel gekregen voor zijn 2e verjaardag, omdat ik 1 jaar nog te jong vind. Ook heeft hij het activiteitenhuis gekregen. Alles van LP wat hij heeft daar speelt hij veel mee en is hier een succes.
Met 1 jaar heeft Iris de LP boerderij gekregen; vond en vindt ze fantastisch; leuke geluiden als ze een deurtje open doet en ze is helemaal gek op de beestjes. Garage zou ik met 1,5 / 2 jaar geven; heb t idee dat ze er dan meer aan toe zijn, maar is voor elk kind anders denk ik.
Nou mijn zoontje is 10 maanden maar speelt er echt mee! De Autos laten glijden en de lift zijn favoriet! Denk dat dat toch echt per kind verschillend is