Regenhoes ook voor de maxi?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Dolfijntje77, 5 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Allemaal,

Weten jullie of dat er ook regenhoezen voor de maxicosis bestaan. Ze zit graag in de maxi en ik vind het ook makkelijk. Ik heb wel regenhoezen voor de bak en wandelwageninzet.

Groetjes Dolfijntje

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ja hoor die bestaan. Ik heb er toen een geleend van een vriendin, maar ik geloof dat je ze sowieso bij de Prenatal kunt kopen.

3. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Nee Prenatal heeft ze niet. Je kunt ze online bestellen bij www.babycare.nl.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
  5. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik had hem wel van bij de Prenatal van Maxi cosi zelf. Maar was niet zo heel goedkoop. Ik dacht iets van € 16,- ofzo.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik kwam erachter dat ik de regenhoes van de Quinny kon gebruiken hiervoor. Als de maxicosi achterop de fiets zat (met een speciale drager), dan deed ik de hoes eroverheen - het gat was lekker groot om door te kunnen ademen en als het flink regende, trok ik het iets meer naar beneden. Prima oplossing!

7. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    ik heb hem ook bij de prenatal gekocht. Wel van maxi cosi. Eigen merk van prenatal leek zo dicht, volgens mij zaten daar bijna geen luchtgaten in.

8. Niet meer actief

ik deed gewoon van de kinderwagen er over heen

9. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Dat deed een vriendin van mij ook achteraf gezien was dat de makkelijkste oplossing en de goedkoopste ;)

10. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

5 euro bij babydump!

11. Niet meer actief

prenatal heeft ze zeker wel! 5,95, ik heb hem daar zelf vandaan. (misschien niet in elk filiaal)

Deel Deze Pagina