Hoi dames, ons meisje wordt over een tijdje al weer 1 jaar! Wat gaat het snel, cliche cliche! Nu ben ik op internet eens aan het kijken want je kunt ook een verlanglijstje online maken. Maar ik kan alleen sites vinden waarop je daar kunt kiezen uit welke cadeautjes je graag wilt. Weet iemand of er ook sites zijn waar je de link in kunt vullen? Want ik kan natuurlijk wel wat links mailen, maar dan is het onhandig dat men niet van elkaar weet wie wat wil kopen. Groetjes, Sas!
www.wilgraaghebben.nl hebben wij gebruikt en ging prima ( voor zover mensen het lijstje gebruikten haha )
hoi, dank voor de tips. Ik heb op lijstje.nl een hoop ingevuld, maarrrrr, nu ging ik het testen en heb mezelf zeg maar uitgenodigd het te bekijken. Nu kom ik er achter dat je de omschrijving ziet en eht kunt afvinken, maar dat je als 'gever'dus helemaal geen link hebt naar de juiste webwinkel! Da's ook niet handig, of doe ik nou iets niet helemaal goed? Groetjes, Sas
ja, nou ik snap er echt niks van! Heb het nu nog een keer getest, ik ben er wel achter dat je dus zelf nog een webadres erbij moet plakken, dacht dat dat vanzelf ging omdat je ook al een omschrijving in moet vullen (je zoekt eht zeg maar uit op versch. sites die je via lijstje.nl kunt bezoeken.) heb nu mijn man uitgenodigd en t meteen via hem geprobeerd, maar dan vragen ze om een wachtwoord dat niet automatisch wordt meegegeven bij het sturen van het lijstje.!?! Nu begrijp ik wel warom mensen nooit zo enthousiast zijn over digitale lijstjes of doe ik nou iets grondig fout? :x