Wat gaan doen met dreumes met deze kou

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sietske, 12 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    Nu de kou naar blijft raak ik een beetje inspiratieloos.

Mijn zoontje van 21 maanden heeft een hekel aan kou. Ik weet dan ook niet meer wat voor leuke dingen ik met hem Kan doen. Normaal gaan we fietsen enzo.

Gisteren zijn we al wezen zwemmen, maar wat kan je nog meer voor leuke dingen doen met een dreumes?

- binnenspeeltuin ( weet niet of hij dat leuk vindt, het is niet zo'n held)
    - zwemmen
    - dierentuin (ook veel buiten)

2. Linda1903

Linda1903 Lid

21 jan 2013
    13
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zo'n grote ballenbak?

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Knutselen, naar de bieb, tent bouwen van de tafel

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij spelen ook gewoon veel thuis! Zoveel de deur uit kost ons iets teveel geld ;)

5. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil er ook altijd even uit op een dag! Ook in een warme zak van de wandelwagen heeft ie het koud?
    Kopje thee bij iemand drinken?

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je kunt ook gewoon even de stad inlopen voor wat boodschappen en dan bij de Scapino ff de ballenbak induiken :D

Binnenspeeltuin: die hebben vaak een apart stuk voor de hele kleintjes, dus dat is echt erg leuk om te doen :)

Verder: bieb, knutselen, op visite (nieuw speelgoed bij een ander doet het altijd goed :)).

7. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Binnenspeeltuin is echt ideaal en super leuk voor kleintjes. Ze hebben altijd een apart gedeelte van 0 tot 4 en die van mij is zo 2 uur zoet!

8. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

23 dec 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou 'm lekker dik inpakken en toch naar buiten gaan. Die van ons gaat mee op de slee of wandelwagen in muts, jas, sjaal, wanten en zo'n superdikke wandelwagenzak van de Stokke. No way dat die het koud heeft!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, hier ook! Hier in de stad is ook een binnenspeeltuin, maar ik ben er nog nooit geweest, echt hartstikke duur.

Wij doen altijd dingen buiten, of het nou wel of niet koud is. Gewoon goed inpakken en gaan maar. Eendjes brood geven is altijd een hit, even naar de supermarkt wandelen voor wat boodschapjes (en een stukje koek of blokje kaas als ze geluk hebben ;) ), bibliotheek inderdaad, thuis koekjes bakken, naar het tuincentrum, naar vrienden met kinderen

Ik doe eigenlijk niet zo aan 'georganiseerde' uitjes, alles wat we doen vinden mijn kinderen wel leuk of interessant, ook de gewone boodschappen of het huis poetsen. En anders hebben ze een klein beetje pech ;). Naar de dierentuin enzo is hier echt bijzonder en gebeurt zeker niet elke week of elke maand.

10. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Met dit weer ga ik meestal iets bakken. Koekjes, taart. Vond de oudste heel leuk rond de twee jaar. Vooral appeltaart. Ging hij de appeltjes tussendoor opeten. Ook kneden vond hij leuk.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Binnenspeeltuinen hebben vaak peuterochtend-tarieven: als je dan voor 12 uur komt op schooldagen, betaal je maar een schijntje van het normale tarief.
    Niet om dat dus elke week te doen, maar op die manier is het voor af en toe toch leuk om te doen... :)

12. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Dit, heb skipakken voor ze. De baby in een warme voetenzak en elke dag min een uur naar buiten.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    Hier hoef ik de kids met dit weer echt niet mee naar buiten te nemen. Dat resulteert gegarandeerd in twee huilende kids die het echt veel te koud vinden dus daar worden we zelf ook niet vrolijk van. Hier inderdaad veel binnenspeeltuin, zwemmen, knutselen, bakken etc. (kids zijn 4,5 en 1) Verder doet ikea het hier altijd heel erg goed. Lekker ontbijten, rondje winkel en een ijsje op het einde

14. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier betaal je idd onder de 1 een ander tarief maar ook ouders betalen toegang. Loopt toch richting een 10tje hier samen.

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier inderdaad ook ;

Ontbijten bij Ikea 1,-
    Ochtend monkey town 4,50
    Naar de eendjes brood geven
    Naar de intratuin (meteen ff konijntjes etc kijken)
    Kinderboerderij
    Boodschapjes doen in de stad en samen wat drinken bij hema oid
    Bij vriendin bakkie doen
    Gewoon boodschappen
    Naar oma
    Zwemmen

Thuis:

Hoop speelgoed op de mat en meneer vermaakt zich wel! Af en toe samen een toren bouwen oid maar verder speelt hij ook prima alleen. Boekje lezen samen.
    Dvd kijken (baby tv)
    Samen muziek luisteren (lekker hard en maar gek doen)

Kortom, ik verveel me nooit met m'n manneke..

16. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Plus 1.

Tekenen, bouwen, kleien, kleuren etc. etc.

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Wandelen, bij iemand op bezoek gaan, zwemmen, binnen spelen, bakken, boodschappen doen, sjaaa wat niet?

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ikea vinden ze hier altijd erg leuk :). Schoenen uit en alle banken, bedden en speelgoed uitproberen. Als ze klaar zijn een ijsje voor 50 cent. Wel 5 euro benzinekosten ;)

Deel Deze Pagina