oorwurmen *cry!*

Discussie in 'De lounge' gestart door farfalli, 12 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik durf dus geen was buiten te hangen omdat ze daar gegarandeerd in gaan zitten. Overdag niet maar moeten echt naar binnen voor de avond komt want anders kun je ze uitschudden. Vorige week nog, sokken aan waslijn. Droog en zaten paar binnenste buiten. Steek hand er in om om te draaien en gooide hem gillend met oorworm en al weg. Alles weer hop in de was.
    Week daarna pak ik fiets van dochter uit het gras vallen er zo paar uit. Zitten in het frame verstopt. Tis dat de fiets viel anders had ik ze niet ontdekt. Geen fietsen meer op het gras dus. ( normaal schuur maar hadden daar plek nodig.

Ook partytent uit elkaar naar paar dagen is feest. Spinnen alles vind ik prima. Oorworm echt smerig

Hebben ook veel naaktslakken. Ook zo smerig. Gelukkig eet onze kat ze op ;)

2. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Gadverdamme wat een smerig topic ;)
    Ik heb dat met naaktslakken, overal kom ik ze tegen, groot dik of klein. Gadverdamme :(

Ik wil ze WEG! Weeeeeeggg!!!!!

3. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.628
    113
    Ik zie echt nooit oorwurmen! Wel spinnen, slakken, naaktslakken, maar oorwurmen eigenlijk zelden.

4. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ja met die mooie tangen aan hun kont kunnen ze je een knijp geven.
    voelt een beetje alsof je met een spelt geprikt wordt..

5. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Lovewinnie, kijk uit met je kat die naaktslakken eet, die kunnen longworm hebben, dat komt tegenwoordig vaker voor en daar kunnen ze aan overlijden. Goed ontwormen dus. De hond bij de buren was met 7 maanden overleden aan longworm door een naaktslak.

Verder, hilarisch topic dit!

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ahh ik was vroeger altijd al bang voor oorwormen
    Mijn vader zei altijd dat ze in je oor kruipen en daar een nestje maken. Elke avond vroeg ik mama kijk is in mijn oortje hahhaha.
    Vind ze ook smerig hoor.
    En ook van die rare zwart rode kevers die een beetje op lieveheersbeestjes lijken. Bleghhh.
    Spinnen vlucht ik echt voor weg

7. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lovewinnie, jouw verhaal is precies mijn gruwelangst. Ik vond er dus 1 op de schone was en ik baaaalde dat ze daar dus ook komen. En als ze in n sok zouden kruipen...zou ik die sok in de kliko smijten! Erg he. Verder ben ik best stoer.

Babyhope, wat n streek van je vader!! Jij hebt posttraumatic oorwurm syndrome

8. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh en nu we toch bezig zijn, herinneren jullie je die warme zomers met van die vliegende mieren of zoiets? Gaaaadver, iets met onweer of zo. Ik was altijd bang dat ze in mijn haar zouden vliegen...

9. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik woon net een paar dagen in ons huis en ja hier ook... Oorwurmen :(
    Dochter net helemaal in paniek er zat er 1 tussen dr speelgoed brrrr.

10. Femke86

Femke86 Bekend lid

15 feb 2014
    590
    0
    16
    NULL
    NULL
    :D zo, weer wat geleerd. Er bestaan dus oorwormen (waar je echt last van kan hebben), ze knijpen en vliegen en ze gaan in je was zitten? Ik zie die dingen gelukkig nooit hier...is het een geval van zilvervisjes die je eenmaal hebt en niet meer kwijtraakt? Wat voor kleur hebben die beesten?
    Vroeger had mijn zusje een keer een 'oorworm' in haar oor gekregen (hoe ik toen wist van het bestaan?) toen ik 5 was en zij 3. Allebei gillend naar huis, mijn moeder haar oor leeghalen maar daar kwam alleen groen prut uit. Dus in mijn beleving is een oorworm fluoriserend groen haha...maar dat zal wel niet kloppen vermoed ik?

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dit is er een ;) waarom ze worm in hun naam hebben weet ik niet. Is eerder een soort kever ofzo.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ben er niet bang voor, maar vind ze wel vies. Pissebedden vind ik ook niet eng. Die heb ik zelfs nog gezocht voor een schoolproject van Aiden.
    Ik noemde vroeger als klein meisje een oorwurm trouwens een "knijptang" omdat ze dus inderdaad kunnen knijpen.

Spinnen daarentegen vind ik doodeng, vooral die grote huisspinnen, BRRRRRRRRR.

Ik houd ook niet van duizendpoten of miljoenpoten, ook van die gruwelbeesten.

13. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Oh bah, ik haat die beesten.

Paar weken geleden moest ik s nachts naar de wc. In het donker was ik mijn handen en bedenk dat ik wat wil drinken, vul het bekertje opmde wastafel met water en neem een slok. Blijft er iets tussen mijn lippen hangen. Ik spuug het uit, snel het licht aan is het een oorwurm! Gatver gatver gatver. Waar die vandaan kwam?

Deel Deze Pagina