Na controle?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by khloe877, Nov 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    1,455
    569
    113
    Female
    NULL
    noord Holland
    Heey

Ik weet niet zo goed hoe k moet beginnen.
    K ben 10weken geleden bevallen, helaas te vroeg met 28weken.
    Onze dochter heeft maar 4dagen bij ons mogen zijn.

Na dat k na 3dagen uit ziekenhuis was ontslagen, heb k geen controles meer gehad, ik hoor van mensen om m'n heen die wel controle hebbe gehad toen ze terug thuis waren.

Mijn menstruatie blijft ook uit, heb maar 19dagen gevloeid na zwangerschap, en 1dag bruinverlies heel weinig.
    Is dit normaal?
    K maak me zorgen door wat iedereen zegt..
    Hoe lang blijft een menstruatie uit?

Wij willen graag voor een nieuw wonder proberen, ons wens is alleen maar sterker geworden.

Xx

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

ten eerste gecondoleerd met het verlies van je dochter. Wat een verdriet! Maar normaal komt er een verloskundige thuis langs om de controles te doen in het kraambed. Want ondanks dat je te vroeg bevallen bent, ben je wel een kraamvrouw en heb je recht op controles. Heb je inmiddels wel een nacontrole gehad in het ziekenhuis?
    Het uitblijven van een menstruatie is niet abnormaal. Soms heeft het lichaam wat meer tijd nodig om na een zwangerschap weer in een normale cyclus te komen, al begrijp ik heel goed dat je ongeduldig bent. Veel sterkte toegewenst!

Groetjes Monique

3. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    1,455
    569
    113
    Female
    NULL
    noord Holland
    Dankjewel. Ik misme dochter enorm.
    De wens voor een kindje is alleen maar groter geworden.

K heb geen controle gehad.
    Alleen een dag na de bevalling in ziekenhuis.
    Daarna niks kwa controles meer gehad.

Kan dat kwaad? Waar kan k dat regelen?

Xxx

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Als je een nacontrole wenst zou ik het ziekhuis bellen waar je bevallen bent. Zeker ook om de bevalling na te bespreken en dat je ook weet waar je onder controle moet indien je weer zwanger bent. Belangrijk is ook te weten of er speciale voorzorgsmaatregelen genomen moeten worden in een volgende zwangerschap. Succes!

Groetjes Monique

5. khloe877

khloe877 Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    1,455
    569
    113
    Female
    NULL
    noord Holland
    Dankje wel voor u reactie. Xx

Share This Page