Allereerst vind ik het ook heel erg de situatie waarin je verkeerd. Je kinderen zijn duidelijk ook de dupe, ondanks dat ze niet fysiek mishandeld worden. Ze zien wel hoe hun moeder wordt geslagen en dat is alles behalve gezond voor ze! Ik hoop dat je de moed vindt om je spullen te pakken en weg te gaan...voor het welzijn van je kinderen! Ten 2e, ik heb de zinnen dikgedrukt: niemand heeft recht je te veroordelen, daar heb je gelijk in. Maar draai deze zin ook eens om naar je eigen situatie. Geldt dit dan ook niet voor je man? En bij hem laat je het wel toe! Voor de 2e zin: meiden die ik hier zie reageren, reageren met de beste bedoelingen! Ze proberen je te helpen en sturen je zelfs links waar je terecht kan! Grijp die kans! Als je je eigen verhaal terugleest, komt het inderdaad over alsof het niet helemaal tot je doordringt dat waar je in leeft, niet normaal is! Een man hoort z'n klauwen bij zich te houden!! En als harde woorden de enige manier zijn om tot je door te dringen, dan is dat waarschijnlijk even nodig. Ze willen je allemaal helpen hier en vooral je kinderen, want die kunnen niet voor zichzelf opkomen. Jij als moeder bent nu de hoofdverantwoordelijke om aan hun welzijn te denken en het voor ze op te nemen. Kom op meid, je kunt het! Ik hoop dat je eruit gaat komen...