ik ben wel heel benieuwd of de voorspelling van de chinese geslachtskalender een beetje klopt? Wie heeft het gecheckt?
Ja dat vroeg ik me nu ook af!! Ik vindt het wel grappig die kalender.. al lijkt ie geen rekening te houden van meerei meerlingen
bij mn vorige zwangerschap klopte ie, nu is t afwachten nog 5 weken en 6 dagen dan weten we t (nu zou t dan een meisje zijn)
ik heb hier ooit gelezen dat er 2 in omloop zijn, die ieder het tegenovergestelde beweren. dus 100% kans dat het goed is
bij mij klopte ze alle 4!.. ook bij vriendinnen klopt t steeds.. heb gelezen dat de kalender voor 90 % betrouwbaar is, maar of dat ook echt zo is geen idee.. hier klopte t iig wel..
Bij de ene kalender klopte hij bij mijn jongste zoon niet. En bij de andere kalender klopt hij wel bij beide. Maar goed het blijft natuurlijk gokken 8) Inderdaad 50/50 kans
Als het idd waar is dat er twee in omloop zijn die het tegenovergestelde beweren spelen die chinezen vals!! Zo kan ik het ook goed hebben.
Oh... Heb net gezocht en gevonden! Bij ons klopt ie niet. Sowieso raar.. Als je dus 21 jaar bent tijdens de conceptie, dan krijg je een meisje, behalve als het in januari is gebeurt. .... Lijkt me sterk...