Hallo! Toevallig gaan wij donderdag as naar Oirsbeek naar Babyview voor de 3d echo. Als ik het niet vergeet ( ja, ben super vergeetachtig ) laat ik je wat weten, ok? groetjes Claudia
Is goed dan hoor ik het wel en anders laat ik je er wel aan denken Met babyview heb ik contact gehad, dus ben wel benieuwd. Groetjes Chantal
in Heerlen zit er ook een. ben er wel nog nooit geweest. (hopelijk over een paar weken voor t eerst) http://www.echocentrumhetlichtpunt.nl/
hoi hoi, babyview zou heel fijn zijn een vriendn van mij is hier ook geweest en was zeer te spreken over ze. Omdat de echo 2 keer niet lukte zoals het zou moeten is ze tot 3 keer toe terug kunnen gaan zonder extra kosten enz. En heeft dus ook meerdere foto´s enz. Ik zelf heb contact gehad met http://www.3d-lifeline.nl/index.php En zal hier de 2 pretecho´s laten maken tot nu toe heb ik zeer fijn contact met ze gehad ik heb in december de eerste afspraak met 15/16 weken
Hoi! Ik ben bij Echo Extra geweest in Brunssum, bij Jeanne Offermans. Heel erg goed bevallen, ze nam echt alle tijd, was een half uurtje ingepland maar we zijn uiteindelijk meer dan een uur binnen geweest (waren gelukkig de laatsten die ochtend). Ik heb een paar gynaecologische operaties gehad en ze was zeer geinteresseerd en heeft heel veel uitgelegd. Ik zou daar zo weer gaan in ieder geval. Succes met je keuze en gefeliciteerd met je zwangerschap!
hallo! Nou we zijn gisteravond dus bij Babyview geweest in Oirsbeek. En het is heel goed bevallen! Echter, onze kleine had de navelstreng voor het gezichtje, dus het was niet helemaal duidelijk te zien. Nu mogen we gratis terugkomen voor een volgende poging. En een heel aardig vrouwtje. Dus zeker een aanrader. Succes!
Wij zijn ook in Oirsbeek geweest en beviel goed, mochten kiezen of we konden terug komen of we kregen flinke korting op de echo's. Aangezien Dewi alles ervoor had liggen, voetjes handen en de navelstreng. Vriendin van me is in Heerlen geweest bij het lichtpunt en dat beviel ook erg goed (zijn geloof ik wel duurder).
@Chantal: ja dat zou ik zeker doen als ik jou was! Wij zijn er twee keer geweest en het was boven verwachting. We hebben prachtige foto's meegekregen en 2 dvd's waar ze ook alles op heeft ingesproken. Hierdoor was het ook begrijpelijk voor anderen die de echo zagen. Daar komt bij dat het een ontzettend leuke vrouw is die het doet, wij vonden het echt heel gezellig!
Whahahaha! Ja, dat klopt! Dat zegt ze ook steeds op de DVD: "he mup, wat beweeg je veel", "He mup, wat ben je al groot".
bij ons zei ze ook steeds mup ja haha dit was wel bij echocentrum het lichtpunt daar gaan we 22 dec weer heen vond haar heel aardig en ze neemt ook echt de tijd voor je
Het duurt me nu al te lang eer het zover is, ik hoop niet dat onze frummel de ongeduldige aard van mams krijgt haha