spirit70: ik lees dit net en de tranen rollen over mijn wangen. Heel veel sterkte meid en ik hou dit in mijn gedachten voor als het ons lukt. Ik bid voor je JedidJah
poeh wat een verhaal zeg ik schrik er van. Ik wil jou en je partner hierbij heel veel sterkte wensen met dit verlies. Ik wil je ook bedanken dat je je verhaal hier neerzet,voor je verdriet maar ook om andere aanstaande mama's even wakker te schudden. Dat heb je zeker gedaan naar alle reacties die er nu geschreven zijn,te lezen Dit moet idd standaard in de 20wk echo komen. Je krijgt te horen dat alles goed is terwijl het achteraf misgaat en ook nog misschien verholpen had kunnen worden. Wat een klap krijg je dan. ik wens je heel veel sterkte,je bent erg moedig. liefs loesmari
Afgelopen dinsdag werd mij verteld na een hele heftige bloeding (die een aantal dagen duurde) dat mijn placenta heel laag ligt, half over de bmm. Ik ben nu extra alert hierop, vind t erg eng.
Bamjolan, maar dat is vaak zo vroeg in de zwangerschap... als je baarmoeder groeit, gaat de baarmoeder vaak vanzelf verder naar boven
Ik hoop het, ik voel mn baarmoeder al 2 vingers boven mijn navel Er was wel kans op een loslatende placenta zei de gyn tegen mij.
Tis mijn 11e zwangerschap, volgens mijn gyn was dit normaal. Bij mn 2e zat ie met 12 weken boven mn navel (2 vingers). Met 7 weken groeide die al boven t bot uit, dus t kan wel degelijk Alleen bij een 1e vaak niet.
Weet je zeker dat je t niet verkeerd begrepen hebt...? Volgens mij KAN dit namelijk echt niet.. Zal t eens navragen op mn werk.. vreemd!
Op mijn kaart staat bij Jadey 12+2 N+2 Vandaar was er een ook een twijfel of t er 2 waren. Met 7 weken zat ie toen ook al 2 vingers onder de navel en bij deze ook, want heb gewoon een uitwendige echo gehad, voel hem ook zitten als ik teveel heb gedaan. Maargoed daar gaat dit topic niet over, ik weet gelukkig hoe t zit en als mijn gyn en vk hetzelfde zeggen geloof ik dat
Haha wat dacht jij, ze reageert niet dus ik breid mn bericht ff uit Mij maakt t niet uit hoor... mij klinkt t alleen wazig in de oren dus vandaar dat ik zei van zal t eens aan de gyn op mn werk navragen of dat vaker voorkomt
Haha neej hoor, ik zette het alleen er ffies bij No hard feelings meid, jij mag het idd ff navragen, ben dan ook wel benieuwd hoe dat kan. Het is overigens maar 1 kindje Maar zoals ik al eerder zei, ben ik heel bang om het te verliezen, omdat ik een flinke bloeding heb gehad dinsdag, de gyn zag ook allemaal vlekken achter de placenta alleen kon ze niet met zekerheid zeggen of het bloed was. Het was afwachten zei ze.
Ja jeetje... kan mezelf voorstellen dat je jezelf ontzettend druk maakt! Ik heb nergens last van gehad (bloedverlies, kwaaltjes etc.) maar de zenuwen of alles wel goed zou gaan maakte me gek! Heel veel succes & het komt vast goed Heb je al kinderen?
Ik hoop het! Heb al 8 miskramen gehad, weegt echt zwaar allemaal. Vind dit ook wel erg zwaar zeg ik eerlijk! Hoop dat het verder goed zit en dat het idd nog omhoog trekt.
Ik las je onderschrift bij de NOD oktober en werd nieuwsgierig hoe zo'n mooi mannetje (die ik in je album zag) het niet heeft kunnen halen.......met een brok in mijn keel zit ik dit te lezen, meid wat een verhaal...... Weet niet wat ik erop moet zeggen, niet meer dan sterkte! Vind het reuze knap van je dat je nu met goede moed met een tweede kindje bezig bent en ik hoop dat je snel en gezond zwanger zult zijn, dat Nick een prachtig broertje of zusje krijgt waar hij goed over kan waken!
hey spirrit na aanleiding van dit topic heb ik gister met de 20 weken echo gevraagd.bij mij was het goed zei de echoscopiste.dankje voor dit topic je helpt hier mensen mee liefs
Vreemd.. bij mijn 20 weken echo zeiden ze dat het niet zichtbaar was in 2d en sowieso altijd afwachten was.
Dames allemaal bedankt voor jullie lieve reactie's! Ben ook blij dat door dit topic hier aandacht aan wordt besteed. Met een gewone echo kunnen ze het echter niet zien, sosm zeggen ze dat het allemaal goed is maar ze zullen dan toch echt uitgebreider moeten kijken. Bij mij zag alles er ook goed uit, ze kijken wel naar de navelstreng maar ze kunnen niet alles zien tijdens de standaard 20 weken echo.
Nee dat zeiden ze bij mij ook.. al vind ik het wel een erg goed topic spirit dat je hierbij aan hebt gekaart... echter hoe moet je er nu achter komen of het misschien zo is..? Eigenlijk gewoon wachten tot het zover is of../