Oorzaak steken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dianos, 2 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dianos

Dianos Lid

18 mrt 2014
    33
    0
    0
    Limburg
    Na mijn miskraam en de eerste ongesteldheid na de miskraam blijven de pijnlijke steken aanhouden.Wat kan dat zijn?Ik maak me best zorgen hierover.

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

wat vervelend dat je nog zo'n last hebt van steken. Voel je de steken echt boven het schaambeen, of juist meer links of rechts in de buik? Het kan zijn dat je mogelijk last hebt van een blaasontsteking of dat je een cyste hebt in de eierstok. Beide aandoeningen kunnen ook deze steken veroorzaken. Ik ben benieuwd waar je deze steken voornamelijk ervaart.

Groetjes Monique

3. Dianos

Dianos Lid

18 mrt 2014
    33
    0
    0
    Limburg
    Ik voel de steken links en rechts.Maar voornamelijk links.Volgens mij is dat boven het schaambeen in niet in mijn buik.Vind dat moeilijk aan te geven.Het komt ook met vlagen van niks tot extreem.

4. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Het kan zijn dat deze steken worden veroorzaakt door een cyste, maar het kan ook van de darmen afkomen. Heb je problemen met de ontlasting? En was de miskraam geheel compleet en is dit gecheckt? Soms kan een incomplete miskraam ook deze klachten veroorzaken. Als deze klachten nog langer aanhouden zou ik adviseren toch langs de huisarts te gaan. Succes!

Groetjes Monique

5. Dianos

Dianos Lid

18 mrt 2014
    33
    0
    0
    Limburg
    Ik ben bij de dokter geweest en moet nu 3 dagen maximale dosering naproxen innemen.Zijn de steken maandag niet weg dan moet ik de huisarts bellen en dan ga ik eerder geholpen worden bij de gynaecoloog.
    Heb bij de dokter een inwendig onderzoek gehad,bloed moeten prikken en urine moeten geven.Alle uitslagen daarvan waren goed.Want ze dachten eerst aan een blaasontsteking maar dat was niet zo.Na de miskraam heb ik nog een inwendige controle gehad en daaruit leek ik schoon.Alleen mijn steken gaan niet weg of worden minder ook niet met naproxen.

Deel Deze Pagina