Ik heb mijn vraag al gesteld aan de foru leden maar wellicht is mijn vraag hier iets beter op zijn plek. Ik verlies nu al een week elke dag een paar kleine sliertjes bloed. Soms rood en soms bruin. Ik heb mijn eigen vk al gebeld maar ze heeft nog niet teruggebeld. Vandaag was het iets meer. Moet ikme hier zorgen over maken? Of is dit normaal? Ik heb geen krampen maar ik denk wel dat ik mijn banden begin te voelen.
Goedenavond, het kan zijn dat er een klein vaatje is gesprongen in de baarmoedermond. Dit gebeurt vaker, omdat dit extra doorbloed is in de zwangerschap. Dit kan op zich geen kwaad. Je geeft aan dat je geen krampen hebt. Vaak heb je dit wel, als er sprake is van een dreigende miskraam. Het is vaak wel belangrijk om te weten waar het bloedverlies vandaan komt. Zeker bij deze zwangerschapsduur. Ik zou je adviseren toch nog een keer contact te zoeken met je eigen verloskundige. Zodat ze met een echo kunnen kijken of de oorzaak van dit bloedverlies gevonden kan worden. Succes toegewenst! Groetjes Monique