vroege miskraam en nu?

Discussie in 'Miskraam' gestart door miepje01, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje01

miepje01 Lid

30 jan 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik heb een vraag
    ik had 20 juni me nod maar een positieve zwangerschap test
    cyclus was 29 dagen
    helaas kreeg ik 25 juni bruine afscheiding en krampjes
    moest bloedprikken en een echo uitslag bloed was hcg van 34 en op de echo een zwangerschapsring , moest vandaag terug komen
    voor een echo en bloedprikken hcg was gezakt naar 13 en op de
    echo was nog alleen een dikke slijmlaag te zien helaas een vroege miskraam
    nu verlies ik sinds vanavond helderrood bloed
    de gynaecoloog rade aan om er direct weer voor te gaan

maar kan ik er nu vanuit gaan dat dit dag 1 is van mijn cyclus
    hoe moet ik dit nu berekenen?

Groetjes Miep

2. SiepG

SiepG Lid

7 jun 2011
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Miep,

Ik heb zelf 3 MA gehad en bij alle keren zei dat arts dat ik ongeveer een week of 4 (tot 6) moest wachten op mijn volgende menstruatie. De miskraam zelf wordt dus niet geteld als dag 1. De artsen adviseren ook om die ene eerste menstruatie af te wachten, voor je weer verder gaat 'proberen'. Dan kun je dus wat nauwkeuriger je nieuwe zwangerschap berekenen.
    Ik zelf werd na ongeveer 4 weken weer ongesteld. Volgens mij ging dat allemaal vrij vlot, vergeleken met de ervaringen van andere vrouwen.

Sterkte met je verlies,

Siep

3. golden girl

14 jul 2011
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik heb ook een miskraam gehad en de gyno adviseerde mij ook om eerst een menstruatie af te wachten dan weet je ook ongeveer je cyclus weer....succes

4. boeboe

boeboe Bekend lid

23 apr 2012
    628
    0
    0
    ook ik heb 2 vroege miskramen gehad, en ook mij werd geadviseerd na de 2e onverwachte zwangerschap Direct na mijn 1e miskraam, om mijn menstruatie af te wachten..

5. Enige reden om een menstruatie af te wachten is voor het berekenen van zwangerschapsduur straks. Je mag er dus wel gewoon voor gaan.
    Bereken gewoon de dag vanaf het eerste rode bloed als dag 1 en reken erop dat je cyclus langer of korter kan zijn. Meestal wat langer, maar hier was ie ineens heel kort (ook anovulair)

Deel Deze Pagina