Wat deden/doen jullie kindjes? Ze zijn bang dat britt gaat schuiven op haar billetjes.. omdat ze liever zit dan ligt.
bij mij kunnen ze nog niet zitten, maar akeesh probeert te kruipen. ze schuivt de beentje helemaal onder haar billen, alleen wil het nog niet echt lukken tot haar grote frustratie
Patrick probeert ook te kruipen, zitten gaat nog niet zo goed. Hij gaat steeds vaker op z'n knieen zitten, dus het zou me niets verbazen als hij binnenkort kruipt.
hai moon85 ik heb een jongetje van 6 jaar geb.met 33,5 2 weken voordat hij 1 werd ging hij pas kruipen en gelijk die dag langs alles te lopen toen dacht hij ook meteen dat hij los kon lopen maar dat lukte toch niet met als gevolg plat op de grond dus lijkt me allemaal niet zo erg ieder kind doet het op zijn eigen manier en ze komen er wel zeker de prematuur baby's dat zijn echt vechters in het leven. dat merk ik aan alles met hem. hoop dat je er wat aan hebt groetjes tomnaat
Ze zeggen dat het slecht voor de ontwikkeling is. Maar ze word zo ontzettend driftig op haar buikje als het kruipen niet lukt, En nu heeft ze sinds 3 dagen ondekt dat ze weer op haar rug kan draaien dus buik liggen is er ook niet meer bij @ mj Ook niet als je haar/hun neer zet?
ja opschoot gaat wel, en op de grond is het nog erg wankel en krom. emani kan wel op haar buik draaien, maar ze vind het niks aan, dus doet ze het eigenlijk niet. als ze op haar buik ligt vind ze het naar een minuutje al genoeg
chedella heeft ruim 5 weken op haar billen geschoven....nu sinds ruim een week is ze gewoon aan het kruipen...ze heeft het zichzelf aangeleerd. sinds 2 dagen staat ze ook! ineens alles in een record tempo dus
Nova wilde hier ook echt niet op haar buik spelen, laatstaan kruipen. We zaten toen nog onder begeleiding van de fysio. Van hem moesten we oefenen om met haar op de buik te spelen. Dus dat deden we ook, Nova vond het niet leuk! Huilde alles bijelkaar maar 2,5 week later na veel huilen en drift buien kroop ze toch heel de kamer door en wij hoefden niet meer naar de fysio. Gewoon ff door zetten hoor, lekker op d'r buik laten spelen. tenminste dat heeft bij ons wel geholpen......
mijn dochter is geen prematuur gelukkig maar dat ze alleen wil zitten maak tniet zo veel uit hoor. mijn dochter heeft nooit op der buik willen liggen en was al heel snel huilen of meteen terug draaien naar de rug. ze kon al wel zitttem maar nog niet uit zich zelf dus alleen als je der in zithouding zette. Na wat konteschuiven in zijn achteruit was ik in overtuigt dat ze niet zo gaan kruipen maar opeens op 28 juni naar al wel wat oefene kroop ze zo op handjes en knietjes weg en is nu super snel . Week later kon ze vanuit de eigen zitten en is zelfs al bezig met proberen recht te trekken (wat nog niet lukt ) . zo zie je maar weer dat het zomaar inees kan gebeuren dus afwachetn maar. van licht konteschuiven naar toch kruipen kan dus wel . een vriendje van alicia is geboren met 32 wk en kon met 12 maanden kruipen en met 13 maanden lopen langs de tafel hij kon al wel in zijn achteruit kruipen haha
Buik spelen gaat wel stuk beter maar ze rolt wel snel weer naar haar rug. Zelf heb ik trouwens nooit gekropen ben meteen gaan lopen.
hier wordt er nog niet gekropen... Hij wil wel en spartelt dan met armen wijd of naar achteren en de beentjes gestrekt... net een vliegtuig! erg frusterend voor hem dat ie van alles wil maar het nog niet kan.... Thomas Cook noemen we hem dan! hihi
Sam is via het tijgeren gaan kruipen. Hier was ze uiteindelijk best wel laat mee, maar ze is het wel gaan doen.