Hoi meiden, zo raar dit is mijn tweede icsi maar weer net zo onzeker als bij de eerste, het is ook weer zo anders. Om te beginnen, een pilstrip opgemaakt en overleg met de arts hier nog 10 dagen aan vast geplakt, gisteren laatste pil geslikt, in principe dus 10 dagen doorgeslikt. De arts vertelde me dat ik eventueel een tussentijdse bloeding kon krijgen... Maar nu 1 dag na de laatste pil ben ik me toch een partij ongesteld. En dan ga ik natuurlijk weer aan de twijfel, is dit nou een menstruatie of een doorbraakbloeding en komt het over een paar dagen en moet ik dat dan zien als CD1? Alle tips en ervaringen zijn weer welkom! Alvast bedankt. Uiteraard ga ik morgen bellen! Maar zoals zovelen van ons ben ik nu weer op zoek naar herkenbare verhalen.
Ik ben ook extreem ongesteld geworden na de pilstrip en eerste spuit deca. Terwijl ze gezegd hadden dat ik wat roseverlies zou krijgen. Nou het was vele malen heftiger dan een gewone menstruatie. Ik gebeld, en het was geen enkel punt. Dat hoorde gewoon erbij. Je kan het altijd even navragen, doe ik ook als ik vragen heb.