Ik wil 2 nachtjes weg, alleen , en heb bedacht dat de combi strand, leuk stadje (middelburg..?) om wat te shoppen en evt halve dag sauna (spa domburg?) wel fijn is. Dus nu zoek ik daar iets leuks, iemand tips? Liefst ga ik met OV (en ov fiets) maar kan evt ook met de auto als het te onhandig blijkt.
Ik zag van de week dat in Rilland de beste B&B van Nederland staat. Misschien is dat iets? Zag er erg mooi uit Randje Zeeland maar je bent in 40 min op het strand van Zoutelande bijvoorbeeld
Nee ik zit liever dichtbij van alles. En ik houd ook niet zo van dat pompeuze. Gewoon een fijn knusse b&b of evt hotel.
De tuinhof aan de rand van vlissingen. https://www.bedandbreakfast.nl/nl/a/68181/de-tuinhof/ Is alleen misschien niet heel handig met ov. Maar dat zou je moeten uitzoeken.
Wij zijn een keer in arnemuiden (vlakbij middelburg) in een b&b geweest. Volgens mij aan de kerkstraat 2 Heel simpel, heel eenvoudig. Er zijn daar fietsen die je mag lenen. Eb volgens mij heeft arnemuiden ook een station....