wie werd er zwanger na de ovulatie test positief was? (eisprong) 1) die maand zwanger 2) niet zwanger
Zwanger, maar wel via IUI D, dus inseminatie en pregnyl gespoten. ALs de ovu test posi was, mocht ik pregnyl zetten en kreeg dan de inseminatie. Het werd dus in de baarmoeder al ingebracht. Werd met de IUI D om de maand zwanger. Dus de ene maand niet, de andere maand wel. Ik heb wel op Ja gestemd.
ok, is wel leuk dat je zo zwanger bent geworden, maar ik denk dat het wel anders is dan op natuurlijke wijze, want bij jou brengen ze dat echt in. maar je bent zwanger dat is het belangerijkste!
Bij onze 1e wel, bij onze 2e niet, en daarna geen test weer gebruikt, vond ze te duur. Dus de 2e is helemaal zelf gemaakt, dat vond ik ook erg speciaal.
Mijn testen waren op (en niet overduidelijk positief) voordat ik waarschijnlijk mn eisprong had haha. Heb dus wel testen gebruikt in de maand dat ik zwanger werd! Geen knaller maar wel duidelijkheid dat de eisprong ondanks korte cyclus op dag 15 was.
Heb elke maan één of meerdere ovulatie testen gebruikt. Heb in totaal 2 pakken gekocht. Maar ik gebruikte er niet elke dag één. Juist in de maand dat de testen op waren, ben ik zwanger geraakt. Ik zou het de volgende keer niet meer gebruiken. Het wordt anders zo 'gemaakt'. 'schat nu moeten we vrijen want ik ovuleer'.
Bij mijn zoon 12 maanden positieve ovulatie testen niet zwanger, bij mijn meisje gelijk zwanger na de eerste positieve ovulatie test. Bij beiden temperatuurde ik ook, dat gaf mij nog meer inzicht.
wel ovu-testen gebruikt. Het grappige is dat ik op 18 oktober een positieve ovulatietest had, maar dat de bevruchting achteraf al op 14 oktober was... Ik ben toen begin oktober al begonnen met testen, maar rond de 14e dus geen positieve ovulatietest te bekennen haha
Beetje rare vraag vind ik persoonlijk. 2 rondes hier niet 3e ronde raak na positest. Maar denk dat alle dames die hier zwanger zijn en een ovutest hebben gedaan, ja zullen stemmen. Stel je de vraag echter bij zwanger worden, dan krijg je weer een heel ander resultaat.