Ik ben in december op een doordeweekse dag jarig en ik heb besloten dat ik een dagje naar de sauna wil. Ik weet dat er een aantal sauna's zijn met gratis entree op je verjaardag. Ik heb bedacht dat ik dat wil gaan doen zodat ik een lekkere massage bij kan boeken voor mezelf. Hebben jullie ervaringen met deze sauna's? Sauna van Egmond Thermen Goirle Welness Warmond Bedankt
Neem je dan ook iemand mee, want meestal is je entree alleen gratis als je een betalend iemand bij je hebt. De sauna s die jij noemt jen ik niet
Ik ken alleen elyssium en zwaluwhoeve, zwaluwhoeve vond ik niet heel denderend. Elyssium meermaals geweest, is alweer enige tijd geleden maar beviel altijd goed.
Het is al weer heel wat jaren geleden (5 om precies te zijn) - maar thermen Goirle vonden wij (als gezin zelfs) een fijne sauna. Maar de andere 2 ken ik ook niet... dus tja.
Nee ik ga alleen, maar dat is bij deze sauna's geen probleem. Eentje heeft een 15 euro minimaal uitgeven voor de dag. Maar dat is geen punt want ik ga sowieso dus een massage boeken en er eten.
Goirle is leuk, in Ridderkerk is leuk (volgens mij een vrouwen sauna of ik was op een vrouwen dag), Tilburg al heel vaak geweest, spa puur (geloof dat de naam veranderd is), Spa one in Oosterhout is heerlijk.