2ehands vouwwagens

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door juf Mariska, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Hallo,
    Weten jullie een bedrijf waar er veel tweedehands vouwwagens uitgeklapt staan?
    Wij willen een vouwwagen aanschaffen, maar nieuw is boven ons budget. En we willen het eerst eens uitproberen. Ben al wel op marktplaats aan het kijken, maar ik zie liever een aantal wagens in het echt.
    Misschien hebben jullie nog een tip voor een vouwwagen. We willen een snelle klapper, met een lattenbodembed voor papa en mama en een bed voor de kids. Zij kunnen nog samen naast elkaar. En er moet een inritsbaar kuipzeil inzitten.
    Groeten, Mariska

2. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Contact | Kampeercentrum De Jong

Hier hebben wij onze vouwwagen gekocht. Wel een nieuwe, maar ze hebben ook uitgestalde tweedehands vouwwagen staan!

Wij hebben de Jamet Dekota, 2x persoonsbed incl lattenboden, snel uit te klappen, mooie grote voortent met ronde voorkant met inritsbaargrondzeil!

3. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  4. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Wij hadden de onze van marktplaats en meestal zijn mensen wel bereid om hem op te zetten.

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    De wit Schijndel

Cor van de oever herpen

Obelink winterswijk

6. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Obelink in Winterswijk heeft goed spul. Ik heb een hele mooie canvastent daar gekocht met flinke korting omdat het een showmodel was. Showmodellen worden uitgebreid nagekeken daar, dus kun je gerust kopen. 2e hands heb ik geen ervaring mee.

7. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Je wilt een snelle klapper, dus kom je uit op Camplet, Jametic, Trigano Odyssee en nog veel duurdere varianten zoals cabanon en holtkamper en combicamp!

Wij hebben zelf niet het budget niet voor een combicamp, dus is het een jametic geworden! 2011 met inritsbaar grondzeil, zelf hebben we een lattenbodem hierin gemaakt bovenop de kastjes (opklapbaar zodat je makkelijk bij de kastjes kan) en de kids slapen op de uitgeklapte kant en het ondertentje!
    In heerhugowaard staan wel wat vouwwagenboeren, maar dat zijn of hele oudere vw of hele nieuwe....

Mocht je nog vragen hebben, vorig jaar ben ik er helemaal ingedoken! :D

Deel Deze Pagina