Aangezien dit de laatste meetkundige is om buiten de schoolvakantie weg te gaan, hebben wij ervoor gekozen om in juni op vakantie te gaan naar Turkije. Voor het eerst gaan we daarheen en voor het eerst all inclusive. Normaal kamperen we en nemen we van alles mee, maar nu gaat dat natuurlijk niet. Hebben jullie tips wat betreft speelgoed (gewoon, zwembad/strand) en wellicht andere handige dingetjes?
Kwa speelgoed: Strandsetje kopen we ter plaatsen wat klein spul mee in de handbagage favo knuffel mee verder neem ik altijd wat broodbeleg mee voor zoontje (Leverpastei,stroop,mini's hagelslag etc) kaas en worst is daar iets anders en om nou 12dgn hetzelfde op brood te moeten geven aan hem. verder neem ik in mijn koffer altijd mesje en tupperware bakje mee. Zo kon ik met uitstap of naar zee gewoon lekker wat geschilt fruit mee nemen voor hem. verder het normale.. veel plezier!
UV-pakje. Zonnehoedjes die ook de nek goed bedekken. 2 sets zwembandjes (de écht, dus oranje). 2 sets badkleding. Badjasje of handdoek, waar je in rond kan lopen (IKEA bijvoorbeeld). Waterdichte polsbandjes met je telefoonnummer en hotelnaam. Speelgoed: Koop wat kleine spelletjes voor onderweg en voor op de hotelkamer. Alles voor bij het zwembad en strand kun je daar kopen. Tip: Houd er rekening mee, dat je tussen 13 en 15 uur het beste uit de zon kunt blijven. Lekker in de schaduw, of op de hotelkamer. Dat laatste is makkelijker, want zie je kind buiten maar eens in de schaduw te houden als dáár het zwembad is. Hotelkamer dus. Vandaar de spelletjes. Neem ook een vakantiedoeboek mee en een set stiften of zo.
Kijk of je een klein zwembadje kan bemachtigen, van bv 1 mtr, kruidvat heeft ze vaak Ideaal! Lekker vullen met zeewater en toch in de schaduw! En die laat je einde vakantie gewoon daar!