Ik ben al vanaf vorig jaar december op zoek naar werk, in januari 2 weken gewerkt maar dat liep niet goed af. Echt al bijna dagelijks alle vacature sites bezocht en gereageerd, maar niets... Maar vanmorgen werd ik gebeld door een uitzendbureau, ze hebben een vacature voor me! Ik heb meteen positief gereageerd, nadat ik eerst had nagekeken wat voor bedrijf het is en waar het gevestigd is, en maandag heb ik een afspraak bij het uitzendbureau om wat dingetjes door te spreken etc. Ze heeft al wel mijn cv naar het bedrijf gestuurd. Oh, ik hoop zo dat ik die baan kan krijgen! Leuk bedrijf, interessante artikelen, goed te doen op de fiets ivm kleintje naar KDV brengen en ophalen, goed salaris. Duimen maar....
Nou, helaas net bericht gekregen van uitzendbureau: Gaat niet door, het bedrijf heeft 2 andere kandidaten die op papier beter aansluiten bij hetgeen zij zoeken. Balen!! Op naar de volgende vacature dan maar! Misschien bij een energiemaatschappij.
De moed er in houden! Ik ben ook al vanaf oktober heel actief aan het solliciteren, maar het wil nog niet echt lukken. Maar ik weet zeker dat er een baan komt! Succes meid!