Jaaa! Ik wil nog andere printjes maar waren niet meer in mijn maat. Kan ze online niet vinden.. als je ze tegenkomt, wil je dan een linkje delen?
Ik zag ze wel hangen in verschillende kleuren met luipaardprint. Andere printjes niet gezien, hingen er hier in ieder geval niet naast.
Jij bent echt een prachtig figuur! Alles in de juiste proporties! Zijn de panty's van de zeeman fijn? Tot welke maat gaan ze? Ik heb nu de panty's van de HEMA, maar die zijn sinds een jaar echt minder van kwaliteit dan de voorgaande jaren. Ik ben nu na 1x dragen al gaatjes in de voetjes...
Zeemanpantys zijn fijn. Gaan in elk geval tot en met 48/50. Misschien ook wel groter maar niet op gelet. Kleding gaat daar nu ook t/m 48
Ik vond zeeman ook altijd prima! Maar toen ik maat 52/54 had, kocht ik bij de wibra. Goedkoop en echt prima kwaliteit! Die gaan tot maat 54 in ieder geval. Qua voeten doe ik altijd een klein sokje erin, als ik tenminste geen open schoenen draag
Jee, dat is nog eens een goed idee bij (halfhoge) laarsjes, gewoon sneakersokken aan en daar de panty overheen. Scheelt ook zweetvoeten Dat ik daar niet ben opgekomen.
Ja, dat doe ik nu ook! Maat open of langere schoenen lukt dat niet. Ik zal ook eens kijken bij de Wibra!
Wat een mooie jurk die rode, idd een prachtig figuur! Ik vind mijn borsten echt te klein in verhouding met mijn buik. Ik draag vandaag opnieuw mijn coated broek van de h&m, ik ben echt fan van die broek. En een nieuw shirtje van de scapino. Die gaan tot 3xl en hebben soms ook echt wel leuke dingen er tussen zitten. Let niet op al die zooi op de achtergrond, mijn zoontje is de enige in huis met zo'n grote spiegel op de kamer. Of althans wij hebben er ook wel eentje maar daar is het te donker voor foto's.
Hoe zit het met schuurplekken met een coated broek? Als ik een gewone spijkerbroek of jegging draag dan zijn die dingen zo stuk tussen mijn benen.
Ik heb hem nu een half jaar ongeveer en draag hem zeker 2 dagen per week maar nog geen gaten of dunne plekken
Ik heb ook altijd van die plekken tussen mijn benen. Tot nu toe bevallen de broeken van de c&a het beste. Gaan het langst mee en zitten heerlijk. Nu een mooie broek van ms mode aan, maar moet zeggen dat die broek best snel begon met ‘schuren’.
Bedankt voor de complimenten dames. Doet me echt goed om te lezen. Wat betreft panty's heb ik altijd minimaal 40 denier alles daaronder is na aantrekken of bij aantrekken al kapot. Ik vind de panty's van de zeeman erg fijn en gaan inderdaad tot maat 48/50. Ik heb bij de lidl eens de zwangerschapspanty's gehad die zaten ook erg lekker. En hoge tailleband.
Oh ik heb best nog leggings en panty’s en truitjes die eigenlijk zwangerschapskleding zijn. Het past goed en je ziet het er niet aan. Dus ik trek het gewoon nog aan hoor.