Wat knap dat je al zoveel afgevallen bent! Daar mag je oprecht trots op zijn! Ik zie dat je nog 15 kilo af wilt, vallen maar ik vind je nu ook echt een prachtige vrouw, met mooie rondingen. Lef dat jij de foto durft te plaatsen. Dat zou ik nooit durven!
Je sokken passen helemaal bij je outfit haha! Hierbij mijn OOTD. Tuniek is van Norah, broek is van c&a en eigenlijk te groot haha.
Een heel stuk zuidelijker, helaas. Vandaag heel wat aangehad, maar het was het allemaal niet Het is voor een bruiloft met dresscode gala, we zijn daggasten dus het moet ook nog voor de hele dag geschikt zijn. Het scheelt wel dat ik nu in "normale" winkels kan kijken, omdat ik niet meer zo'n "speciale" maat heb. Maar dan moet er wel iets zijn dat geschikt is, haha.
Een beetje een gekke foto, want ik zit (half liggend) op bank. Vandaag een zwarte sweater met zilverdraad en een strakke jeans rok.
@Oceanna wat leuk! Deze kleur staat je echt heel leuk. Jammer dat ik je bikini foto heb gemist, daar ben ik ook wel benieuwd naar, volgens mij heb je een prima figuur als ik zo zie. Nergens voor nodig om onzeker te zijn
@Oceanna ik ben toch ook wel nieuwsgierig geworden naar je foto! Ik ben zelf van maat 52 naar maat 40 gegaan. Ik heb vorig jaar zomer ook voor het eerst een bikini aangetrokken.. Echt een super mooie van PrimaDonna...de eerste keer was ik best onzeker en nu heb ik er lak aan! Dit jaar mag ik weer een nieuwe kopen Leuke jurk idd! Waar komt die vandaan?
Hier van maat 60 naar nu maat 46 ivm vel, die bikini zal er niet komen hier (ik heb zo enorm veel overtollig vel door het afvallen, op armen, benen maar ook megaveel op m'n buik, daardoor moet ik ook een maat groter aan dan ik anders zou hebben). Dus ik neem echt m'n petje af voor jullie. Zou willen dat ik het durfde! En dan boeit de mening van anderen me niet hierin, maar zelf voel ik me er dan niet prettig in zeg maar. Chapeau!!
Leuk, een korte broek! Waar komt die vandaan? Ik droog nooit korte broeken, omdat die altijd kort vallen en mijn bovenbenen daar niet zo geschikt voor zijn. Deze heeft een mooie lengte en een hoed model (niet te strak boven de knie).
Komt beide bij de Bonprix vandaan. Ik zal de foto nog een keer delen. Ik haal hem er vanavond voordat ik naar bed ga vanaf.
Mooie outfits, mooie bikini's, mooie vrouwen! Ik heb niet zo heul veel kleren dus mijn ootd hebben jullie al eens gezien. Ik heb pas een bikini met high waist broekje gekocht op aliexpress, superblij mee! Zal ook eens een foto plaatsen als ik er aan denk.
Die is wel echt leuk zeg, ik hou ervan, met die kleurtjes. Precies een die ik ook zou uitkiezen. Hij staat je fantastisch!
Mijn man heeft hem voor mij uitgekozen. Ik houd wel van wat kleur. Ook makkelijk terug te vinden in een zwembad/op het strand. Dank je wel