Heel leuk. Welk merk? Bij de Kruidvat en trekpleister hebben ze trouwens ook leuke kleding. XL is maat 46. En die valt goed op maat en kleedt af. Mooie strakke rok tot net over de knie voor 5€ bij trekpleister. En leuk jurkje net over de knie voor 10€ bij Kruidvat
Ik kijk morgen voor je! Heb em al heel lang. Is zo'n wonder jurkje. Met maat 69 paste hij en nu met maat 46 nog steeds. Ook hoogzwanger kon het prima 
Wat een mooie foto’s allemaal! Ik dacht dat de groep niet meer zo actief was, maar kreeg dus geen meldingen meer
Wat een ervaring! Dat lijkt mij echt wel gaaf. Is het niet moeilijk om zo ver weg te zijn van familie?
Ik kom hier ook gezellig afkijken! Oeeh wat zijn jullie toch allemaal prachtig dames!! Ik heb maat 44/46 en soms 48 Vandaag Broek van de Primark maat 46 Shirt van de zwarte markt one size (is een oversized shirt eigenlijk een jurkje hahah
Dankje wel. heeft me 2 jaar gekost haha om het zo lang te krijgen. ( vind het geweldig alleen dat kammen ughhh) (en met wind zie ik geen hand voor ogen)