Ik heb een te grote blouse gekocht, maar lijk dikker te worden i.p.v. meer zwanger Ik zwem erin, maar zit heerlijk!
https://www.msmode.nl/collectie/leggings-en-treggings/leggings/legging-met-geruite-print-1971103402.html?dwvar_1971103402_color=02#cgid=outlet_NL_leggings_treggings&start=2 Op de site staat dat dit een legging is, maar ik heb het idee dat het een tregging is. Wat vinden jullie?
Ja ik zie een legging ook als iets voor onder een jurk. Ik denk eraan om deze te bestellen voor onder een tuniek. Maar ik wil er niet uit zien alsof ik mijn rok vergeten ben Na verder kijken worden bij hun en bij miss etam veel andere leggings ook als tregging geshowd. Terwijl de miss etam ook treggings verkoopt en ze dan ook treggings noemt.
Oh grapje, er staat legging en treggings, haha. Ik zie dit wel als een tregging ja. Meestal is de stof dikker bij een tregging. Misschien is dat bij deze niet zo, vandaar onder de naam legging? Ofzo?
Ik ga hem zo maar eens bestellen. Bij een andere stond ook legging en in een review stond dat hij heel dik was. Bij mijn dochter haar kleding zie ik het verschil vooral in hoe het bij de billen is afgewerkt. Wellicht is het te subtiel voor op een foto.
Ootd, broek en shirt ms mode. Ik ga straks naar de kapper! Zit mijn vriend gek te maken dat ik het kort ga knippen hahaha. Hij zegt: dan blijf je maar op zolder tot het weer aangegroeid is, (hij vind mijn haar zo mooi haha.)
Vallen die op maat? Vandaag noppies gepast is wel gelijk een maat groter.. voelde me gelijk weer dikker
Vandaag een zwangerschapsbroek gekocht. Voelde me gelijk meer zwanger, totdat ik thuis kwam. Nu voel ik me alleen maar dik. Dit is de meest charmante foto, op de rest zie je alleen maar vetjes Edit: hij doet m op z’n kop..
Ik heb mijn broek toen in een winkel gepast. Was bij mijn eerste zwangerschap en wist niet waar ik op moest letten. Later heb ik wel broeken online besteld. Maar geen idee waar dat was. Ik moest zelf ook erg wennen aan een zwangerschapsbroek. Maar tijdens mijn zwangerschap had ik nog steeds een soort van taille . Dus geen mooie ronde buik. Ik vond zo'n broek dus wel ideaal. Want doordat ik die band over mijn buik trok, leek mijn buik wat egaler rond.