Dit is een XL. Ik draag doorgaans 44/46. Het is vaker een 46 dan een 44. Dit jurkje is helaas niet meer te krijgen bij Heuveltex. Het jurkje werd verkocht onder de noemer strikkoord jurk. Vanaf de strikt plooit de jurk iets op de buik, dat vind ik ideaal. Het is gewoon van dik T-shirtstof, dus erg veel stretch. Eigenlijk hoort het jurkje losser te vallen dan dat het bij mij zit.
Sorry voor de scheve nek. Geen grote spiegel hier. Geen jurkje vandaag want die wind vind ik heel fris.
Nouuuu, je bent niet alleen Ik weeg nu ook weer 115kg hoor. Lekkerrrr belangrijk! Komt allemaal volgend jaar wel weer. Nu eerst de baby!
Melkflessen en spataderen en enorme kuiten. Nee bedankt, helaas. Draag wel jurkjes maar over de knie.
Lastig he... Bij mij bescheiden boobies en een dikke buik. Hierdoor geen taille, truitjes zitten bij mijn buik te strak en boven te groot. Ik lijk zwanger. Ik ben klein, mijn lijf heeft totaal geen proporties en ook geen punt waar ik de focus op kan leggen (een mooi decolleté, mooie armen, of benen), ik heb zoveel moeite me goed te kleden en me daar goed bij te voelen....
Geen ootd van vandaag. Ben ik vergeten sorry! Ik heb geen foto trucjes hoor, ben echt a-fotogeniek eigenlijk. Morgen weer een foto als ik het niet vergeet
Ohhh leuk! Een plussize versie van ootd! Hoezee, ik doe mee (als dat mag)! Leuk, inspiratie opdoen En ik beloof hierbij ook dat ik mijn spiegel schoon zal maken