Wat een leuk foto's! Ik vind paprika een erg leuk merk maar helaas wel duur. Iemand tips voor een merk als je een appel figuur hebt met x benen??? Ik zou zo graag rokken/jurken dragen maar ik zal wel verkeerd kijken denk ik.
Dames jullie zien er stuk voor stuk leuk uit! Toen ik nog wat voller was droeg ik graag jurkjes met een legging. Meestal van paprika en Wehkamp had ook wat leuke merkjes (mango plus lijn) Vooral A lijn stond me goed. Die king louie/tante Betsy vind ik erg leuk staan ook gewoon met xxl hoor! Mijn ervaring is draag wat je leuk vindt en mooi past, dat straal je uit!
Ik kan toch mee doen. Heb avonddienst dus draag nu natuurlijk nog mijn eigen kleren. Een jurk van didi. Legging ook.
H&M jurk van 8 jaar oud Spijkerjasje Jola vorig jaar Panty HEMA Laarsjes Fabs Ik zie hier echt veel leuke jurkjes met vrolijke kleurtjes voorbij komen!! Mijn jurkjes zijn overwegend donker (zwart, donkergrijs, blauw). Ik neem mij steeds voor om voor kleurrijk te gaan en kom thuis met donker. Daar voel ik mij dan toch veiliger in. Het zit zo tussen mijn oren dat zwart en donker beter afkleed. Eigenlijk best jammer, zeker in de zomer. Dan is zwart ook echt heet!
Deed ik ook altijd veel donker en ineens was ik daar helemaal klaar mee ik wilde kleur terug in mijn leven. Dus allerlei kleuren meegenomen. Ik heb zelfs fel rood is een heerlijke jurk van de pabo
Ik droeg ook altijd echt veel donkere kleding. Tot ik rond de 30kg afgevallen was, toen moest er ineens kleur komen, haha. Inmiddels 66kg afgevallen en nu heb ik voornamelijk kleur, maar ook nog wel donkere dingen. Maar goed, mijn haar is al fuchsia roze, dus kleur genoeg
Nja, hij is echt fantastisch! Maar niet meer te koop. Is van Bonprix. Ik stalk die site echt om te zien of ie terug komt. Dan koop ik er nog drie Heb m ook de hele tijd aangehad na de zwangerschap. Kan prima! Zal volgende keer foto delen