Oozoo horloge met lederen bandje

Discussie in 'De lounge' gestart door Booey, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ben ik nou de enige waarbij bij bovengenoemd horloge het leren bandje binnen no time verkleurt? En dan bedoel ik echt binnen no time, na 4x een dag dragen zie ik nu al kleurverschil op het bandje, deze wordt lichter van kleur. Ik weet dat het een goedkoop horloge is, maar is dit normaal?

2. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hier ook! En nu laat de zijkant ook los....het breekt gewoon af...ik wil volgende week ermee terug gaan....is toch niet wat je ervan mag verwachten....

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik kan er niet mee terug (is te ver, gekocht op vakantieadres), maar ga wel contact met Oozoo opnemen. Na 4x dragen wordt het bandje veel lichter! Koop je een horloge met een taupe kleur banje, wordt het bandje nu beetje grijsachtig, beige... en wild ben ik er niet mee.

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Is mij nog nooit opgevallen, ik heb hem een paar jaar, maar draag hem niet heel veel. Is het wel echt leder?

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja. Echt leder. Anders had ik um niet gekocht.

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Oke, ik vroeg het me gewoon af :).

Ik hoop voor je dat je er via hun klantenservice wat mee kan, want ondanks dat hij niet duur is, is dit wel zonde natuurlijk!

7. pizza78

pizza78 Actief lid

19 jun 2012
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt mijn niet normaal ook al is het een goedkoop horloge je mag verwachten dat je een horloge toch wel mooi blijft maar zou er toch een mailtje aan wagen.

8. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Heb nog nooit (verkleurings)problemen gehad met deze horloges! En dat terwijl ik ze elke dag om heb.. De vorige zels dikke twee jaar.. Toen gaf t bandje t op..

9. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb het ook. maar dat de kleur eraf gaat van het bandje, dus al het ware geschuurd. ook niet mooi. erg jammer.

10. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Nou draag m al dik 3 jaar bijna dag en nacht en het enige is dat ik een keer het bandje wegens slijtage heb moeten vervangen, verder nergens last van.... Heerlijke horloges

11. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Hier ook een verkleuring van het bandje maar ook dat het touwtje die door het bandje gerijgd is loslaat en 1 van de "lusjes" om het bandje vast te houden al bijna kapot is.
    Ik heb hem vanaf januari dus vind dit allemaal wel erg snel gaan.
    Zijn er trouwens wel losse horlogebandjes te koop van oozoo?
    Ik kan ze namelijk nergens vinden.

12. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn bandje was wit, maar zit nu vol met grijze spiksels erin en in de verdikte zijkant is zomaar een stukje uitgevallen tijdens het ontbeiten en ziet heel lelijk. Ook ik doe er geen gekke dingen mee en ik heb hem ook pas een week of 4 om. Heel zonde....ik vond hem juist zo leuk! Normaal draag ik leren bandjes heel lang (van de hema of v&d) Ik heb benieuwd of en hoe ze reageren....

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Had een zilvere lederen band, en die is verkleurd.
    Heb er best veel gehad,heb in een winkel gewerkt waar ze ze verkochten dus heb er al heel wat gehad. Verder nooit geen problemen.
    Nieuw bandje is volgens mij iets van 10 euro.

14. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    maar waar koop je nieuwe bandjes? Bij de winkel waar ik mijn horloge gekocht heb verkoopt geen losse bandjes...

15. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Da´s leuk, maar dat ben ik na slechts 4x dragen niet bereid te betalen.... :D

16. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ben je al terug naar de winkel geweest? Oozoo zelf doet niet moeilijk als het om garantie gaat.

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Woon net over de grens en heb hem op mijn vakantie adres in Noord Holland gekocht .... denk dat ik alleen per email contact met de fabrikant kan opnemen.

Deel Deze Pagina