Modifast clubje

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door RoOsjjeh, 18 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoOsjjeh

RoOsjjeh Lid

3 apr 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo moeders!

Hier ga ik weer starten met modifast, heb het eerder voor een kortere periode gedaan en ben toen goed afgevallen (en er af gebleven:)) Maar ik hield het op een gegeven moment niet meer vol en ben er toen mee gestopt. Nu dus maar weer hard aan de slag!
    Ik weeg op dit moment 70 en wil minimaal 10 kilo afvallen (aangezien ik kort ben) Wie doet er mee?

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik zit erover te denken weer aan de modifast te gaan, of althans een variant erop. Ik zit nog te twijfelen, WW geeft goede resultaten en is een lifestyle choice, aan de ene kant lijkt me dat gezonder dan weer een aantal weekjes aan vloeibaar te gaan. Dan komt het gewicht toch weer snel terug, lijkt me?

Ik ga straks de stad in, en dan haal ik misschien wel weer een pot milkshake op haha

Doe jij puur 2x een glas en 'savonds normaal eten? of anders?
    En neem je snacks tussendoor?

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Nou ik heb net mijn shake op, maar kan er nog wel 3 op hoor, heb trek! Hahaha
    Moet er weer even aan wennen :cool:

ZIjn er nog meer meiden aan de shakes?

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik ga vanaf 2 januari aan de shakes via het cambridge dieet. Ik moet er wel 36 kilo vanaf. Denk niet dat ik het allemaal met cambridge ga doen maar wel zoveel mogelijk hoop ik....

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Shania, ik heb wel een van cambridge gehoord, maar verder geen ervaring mee.. mag je dat lang doen dan? De meeste shake dieeten mogen toch maar eventjes?

Ik heb trouwens nog steeds trek haha, ga maar weer een appel pakken :D

Deel Deze Pagina