Op 14/11 starten met afvallen. Wie doet er mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door onzewonders, 12 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Doula: Leuk he verloofd zijn?! haha wanneer is jullie grote dag?

Zustertje: Je bent een druk vrouwtje volgens mij, veel plezier bij je vriendin (en wat spannend bijna een baby erbij!)!
    Sporten via de gemeente; Wat een goed idee, alleen hier zijn ze niet zo meedenkend helaas!

Fem: Vind je het goed als ik je zo noem trouwens? Zag het onder je bericht staan en kan je naam beter onthouden dan je FBdB naam =)! Maar vervelend meid, lekker op de bank hangen en desnoods een warme kruik erbij! We duimen gewoon met je mee voor de volgende ronde!

Meis85:Vervelend dat je al last hebt van een kwaaltje! Mag je ook geen ademverfrissend snoepje oid als een vicks ofzo? Wel goed dat je je er doorheen slaat!

Hier ook een ML die liever gewoon lekker dooreet, maar ook wel een beetje op moet letten, dus hij doet lief mee. Tenminste dat probeert hij, gisteravond zat hij naast me op de bank een heerlijke rittersport weg te werken... Maar ik heb me niet laten verleiden! Oeh sterke ik haha!

Schema vandaag:
    O: 2 br. boterhammen met kaas en snijworst
    T:-
    L: 2 crackers sandwichspread / kaas
    T: appel
    D: Noedels met kip en groente.
    A: schaaltje yoghurt met roosvicee.

En water..... neem alleen bij het avondeten een beker melk.

Succes vandaag weer ladies!

2. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    @Doula, nou je bent toch al heel goed aan het bewegen door lekker te wandelen! en water drinken is ook al heel goed.
    Positief zijn en joh je heb het doel en een beginnetje gemaakt;)

@Zijzei, heel goed joh chocolade weerstaan!! hihi oooh zo moeilijk, maar knap van je. En zie er lekker uit wat je allemaal heb gegeten en gaat eten.
    maar helaas ik mag niets nemen zekers geen snoepje, zelfs geen kauwgom maar dat doen ikw el stiekem hoor (anders valt iedereen in mijn buurt om van de lucht:D:D:p) ruikt naar aceton, nou zo smaakt het ook.

Maar Meiden we maken er weer een goede dag van iedereen op zijn manier bezig met afvallen!!!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden!

Leuke ochtend gehad (niks lekker genomen bij mijn vriendin) En net zijn mijn collega's weer weg moeten weer op tijd bij school zijn voor hun kids en wonen een klein half uurtje bij mij vandaan. 8 december hebben we een high tea dan mag ik lekker mee snoepen :D
    Net geen chocolade genomen bij de koffie heb er gelukkig echt geen moeite mee want ik wil afvallen......

@Meis85 Dat is vervelend zo een vieze smaak :( Maar raak je dan niet je ketose kwijt?

@Zijzei Mooi menu! Ja ik ben best druk ik werkte eerst 24 uur voordat Nina er was en nu nog maar 16 uur maar heb het er niet minder druk om haha hou er wel van om lekker weg te zijn maar verveel mij ook nooit thuis daar kan ik ook echt van genieten!

@Fbdb Wat balen dat je ongesteld geworden bent :( Hopelijk heb je niet al te veel pijn in je buik. Geef je aan middelbare scholieren les?

@Doula Ik vind de winter ook zo gezellig! Wandelen in het donker is heerlijk jammer genoeg komt het er hier niet echt meer van na het eten begint het verzorgen van Nina en die gaat rond 20.00 naar bed.

Mijn menu voor vandaag!

Ontbijt 200 gram roeryoghurt met brinta erdoor
    tussendoor niks (is het niet van gekomen)
    lunch 3 boterhammen (ham,appelstroop,ossenworst)
    tussendoor Fruit appel en meloen
    diner grote bak sla,aardappels,vis uit de oven

Als Nina straks wakker is ga ik naar de boer lopen om aardappels (3 kwartier lopen maar wel lekker even naar buiten het is niet zo koud meer.

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Wat is iedereen goed bezig zeg! En wat zijn we lekker aan de klets! Hartstikke leuk!

@zustertje; ik geef les op het MBO, leerlingen vanaf 16 jaar. Soms erg vermoeiend, vooral puberende jongens...;)

Ik heb vanmiddag 2 crackers op met 30+ kaas en selderijsalade.

Straks eten bij mijn schoonmoeder, maar afwachten wat zij maakt! Ze zijn wel van origine boer, dus het is meestal erg vet... Kleine porties dan maar, moet lukken. Ik houd niet van die vette gebakken aardappels die ze maakt, hopen dat het dat niet wordt. Waarschijnlijk wel...:(

Ik houd het kort, heb nog een verjaardag nu. Kinderverjaardag, dus wip ff binnen en ga dan eten bij schoonmoeders.

Tot morgen meiden!

Liefs Fem

5. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Laptop kapot, lastig zeg, dit bijhouden op de telefoon.

@Fem Balen dat je ongesteld bent geworden. Vol goede moed door naar de volgende ronde.

@ Zustertje Ik hoop dat ik ooit ook kan zeggen dat ik terug verlang naar de tijd van het proberen voor de eerste. Voorlopig kan ik me dr niets bij voorstellen. Zit even in een dipje op t moment. De psychologische halfjaars grens noem ik t zelf maar. Nu voor het eerst ovulatie testen, maar nog geen eisprong te bekennnen (NOD 2 december). Ben dus nu stiekem beetje 'jaloers' op je ;)

@meis85. Frustrerend he. Mijn vriend is 1.85 en weegt 68 kilo.... Maar goed, ga hem geen lekkere dingen verbieden omdat ik wol afvallen, is ook niet eerlijk.

@Doula. Ik heb juist grote hekel aan de winter, koud, guur. Doe mij zomer maar!!!

Vandaaag super dag gehad. Morgen en zaterdag cursus met daarbij lunch en diner. Zijn altijd grote maaltiijden, dus zal goed
    Moeten kiezen.

Ow weet niet wie het vroeg over m'n nieuwe baan, maar ik ben fysiotherapeut

6. zustertje

FBdb Zou niks voor mij zijn lerares vind het altijd knap voor de klas staan! Werk je veel uren? Hopelijk kun je lekker en gezond eten bij je schoonmoeder en nog veel plezier op de verjaardag...

Mawaikee Hopelijk hoef je geen 2,5 jaar te wachten voor je zwanger bent soms was ik zo ongeduldig omdat we weer niet zwanger waren... Achteraf vind ik het niet erg hebben met zijn 2en nog super veel leuke dingen gedaan die je met kinderen moeilijker kan doen.
    Komt allemaal goed hoor! Leuk Fysio wel zwaar denk ik?

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik werk 40 uur per week. Tot vorig jaar heb ik dit gecombineerd met een HBO studie, nu gelukkig alleen werken.

@mawaikee; ik ben meteen in het begin gestart met ovu testen en temperaturen, maar heb toch wel besloten dit vanaf deze maand niet meer te doen. Ik word er helemaal gestressd van en moet er de hele tijd aan denken. Testen, testen en nog eens testen. Zo wat iedere dag na mijn eisprong zelfs nog getest om te kijken of ie donkerder werd. Ik hoorde dat het ook op HCG kan reageren, dus maar testen. Mega irritant! Ik had de ovu testen ook inderdaad na een tijdje proberen pas moeten doen. Maar aan de andere kant weet ik wel dat mij LF rond de 9 dagen is en mij ei laat in de maand, dus niet tussen de 12-16e dag.
    Succes met de ovu testen, ze zijn wel een uitkomst! Die van zwangerenkids.nl heb ik gebruikt, werkt erg goed.

@Doula, winter vind ik ook heerlijk hoor! Lekker wandelen, frisse neus, warme choco met veel slagroom...;) Oh nee, mag niet meer he!
    Wanneer ga je trouwen? Ik vond het echt geweldig om naar uit te kijken! Nu 15 maanden later denk ik er nog vaak aan, het was een TOP dag! Genieten hoor!

Tot gauw dames! Ga nu echt weg!:D

8. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @zustertje. Ai, 2,5 jaar? Kom ik aan met m'n gezeur over een 7 maanden... Maar begrijp wat je bedoeld, besef me dan ook heel goed dat ik nu nog optimaal kan en ga genieten ban spontaan op zaterdag de kroeg in oid.

@fem. Wat voor lessen geef je? Lijkt me zwaar hoor, die pubers inderdaad.
    Ik gebruik idd ook die van zwanger en kids, goede reputatie en goedkoop. Veel plezier op de verjaardag!

9. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Goedenavond meiden

ja er word hier zeker lekker gekletst hihi

@Fem, ooh lekker er word voor je gekookt altijd fijn, en fijne verjaardag. maar goed bezig jij zeg goed hoor.

@Zustertje, oh 2,5 jaar knap hoor dat je zo lang de moed kan houden.nog lekker aardappeltjes wezen kopen?? en goed dat je de chocolade kon weerstaan.

@Mawaikee, ja ik vroeg dat wat je deed :) oh maar fysio ook zwaar of niet? ik kom er nog elke week helaas, hele erge bekken instabiliteit deze zwangerschap.
    Ach en tuurlijk mag je even klagen als je 7mnd bezig bent.

Wel leuk om zo beetje meer over elkaar te weten. ik heb 2 kindjes 1 dochter van 22mnd en zoon van zie banner hihi
    maar die zijn er ook niet zomaar gekomen hoor voor de 1ste 3 mk gehad en toen de MMM in.

Zo ga zo meteen even naar de schoonheidsspec toe lekker een verwenmomentje (ja als je niet meer snoepen kan meot je ze ergens anders zoeken he:D)

Tot morgen Xx

10. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Betreft onze bruiloft is het een lang verhaal haha. Om het kort te houden. Ik zit sinds een paar maanden niet lekker in mijn vel. Ik zit momenteel ook thuis. Om te voorkomen dat ik voor de bruiloft extra stress zou hebben en omdat ik er 100% van wil genieten hebben we besloten onze bruiloft uit te stellen.

Het is een lastige beslissing geweest, maar ondertussen heb ik het geaccepteerd!:)

Eerst helemaal herstellen en "beter worden".

11. zustertje

Doula Slim om het uit te stellen en wachten tot je weer goed in je vel zit.

Vanmorgen erg blij van de weegschaal in 1 dag 1 kilo eraf!!!
    Nu heerlijk WEEKEND!! Lekker even genieten van mijn lunch en 2 grote mokken groene thee (ondertussen expeditie terug kijken)

12. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Wat is iedereen druk aan het kletsen hier. Wat leuk! Ik ga zo alles even terug lezen. Hier gaat het allemaal goed. Heb vanmorgen wel een stukje chocola op maar voordeel van WeightWatchers is dat het gewoon in mijn puntentotaal past! Ik heb zelfs nog punten over voor een wijntje vanavond.

Menu vandaag:
    O: 3 crackers met kaas en pindakaas
    T: ontbijtkoek
    L: 2 boterhammen met kaas
    T: Sultana's yoghurt
    D: Pasta met tonijn

En dan nog chocola en m'n wijntje....

13. Meis85

Meis85 Fanatiek lid

27 dec 2008
    4.141
    1
    0
    Ooooh dat klinkt goed, denk dat ik ook maar overstap.
    die choco ala maar een wijntje!!!
    hoe werkt dat dan weightw,moet je dan ook naar consulent toe of zo, ja ben niks niet neiuwsgierig hihi

14. zustertje

Lekker genieten en toch afvallen altijd fijn! Met calorieen tellen kan dat ook gelukkig al doe ik nu even heel streng :D

Vanmiddag meer dan een uur gelopen met Nina echt heerlijk... Vanavond een verjaardag maar ga geen taart enz nemen eerst straks lekker eten een tartaartje met gekookte aardappels met sperziebonen,ui en champignons heb er nu al zin in ;)

Zo om 5 uur mijn lieve meisje eten geven en in bad doen en die lekker op bed leggen tot we op verjaardag gaan is ze lekker uitgerust

15. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hey ladies,

Hier mijn dag tot nu toe:
    O: havermoutpap
    L: appel, 1 cracker 30+kaas
    T: appel, 1 cracker 30+kaas
    D: aardappelen, sperciebonen, pangafilet

@Marlous28: Jij doet aan Weight Watchers toch? Hoe werkt dat eigenlijk precies? Ik vind de site van WW nogal onoverzichtelijk eerlijk gezegd... Maar jouw menu klinkt wel aantrekkelijk!:)

Gisteravond trouwens bij mijn schoonouders chinees gegeten. Ik heb geprobeerd weinig te eten, maar ja, de weegschaal was er niet blij mee. 0.5 kilo erbij! Hopelijk is er morgen weer meer van af!
    Dat ik nu ongie ben helpt natuurlijk ook niet mee...

Ik wilde eigenlijk beginnen aan het GOK dieet, dus maar 1 keer koolhydraten per dag. Maar ik lees op sites dat het moment dat je zwanger bent, je rigoreus weer over moet stappen naar een gewoon eetpatroon en dat je dan kilo's aankomt. Ik durf dat dus niet echt goed aan.

Maar gewoon gezond eten is het beste denk ik... Wat vinden jullie?

16. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Bij WeightWatchers krijg je, aan de hand van je lengte en gewicht, een dagtotaal in punten toegekend.Aan de hand van een boodschappengids kan je voedingsmiddelen kiezen en optellen om aan je dagtotaal te komen. Je mag dus alles eten (en drinken) als het maar binnen je dagtotaal past.

Meer info vind je op Weight Watchers - Al meer dan 45 jaar mensen helpen met afvallen
    Je kan naar een cursus gaan bij je in de buurt of online. Ik doe nu even zonder. Voor mijn zwangerschap ben ik ruim 25 kilo afgevallen door naar een cursus te gaan. Ik heb nu de motivatie om het 'alleen' te doen.

17. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ben ik met je eens. Dat doe ik ook liever. Ik kan beter een ander voedings patroon aan leren. Anders krijg ik snel dat jojo effect...

18. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Goedemorgen dames,

Ik zit vandaag niet helemaal lekker in mijn vel volgens mij...
    Gisteren tot 17.00 les moeten geven, het was echt een drukke dag. Daarbij komt dat ik ook nog eens mega ongie ben, zo erg dat ik gisterochtend helemaal doorgelekt was toen ik wakker was (sorry voor de details). Ik had dat voordat ik aan de pil begon ook altijd, nu is het weer zo heftig. Ik voel me dan ook echt "ziek" zeg maar.

Vanmorgen moest mijn man extra werken, hij werkt voor zichzelf. Het is nu een drukke tijd. Ik dacht, ik blijf eens in bed liggen totdat ik vanzelf wakker word en een keer niet van de wekker. Ik werd om 7.00 wakker, nog ff gedoezeld en toen om 8.00 maar gaan douchen.
    Vervolgens net naar de verjaardag van mijn zwager geweest en ja, ja, het gebak laten staan! (Trots op mezelf!). Wel een klein stukje nougat op bij de koffie. Ik zat daar en toen kwam zijn schoonzus met 2 kleine kinderen. Die kinderen waren aan het jengelen, ik had al een suf hoofd, het werd er niet beter van zo.

Ben maar gegaan, en nu zit ik thuis met echt zo'n houten hoofd! Net of je de avond daarvoor flink gedronken hebt ofzo... Kennen jullie dat? Ik voel me suf, emo en ik zie er ook nog eens niet uit. Puistjes, slap en futloos haar, kortom ONGIE! En dat wilde ik niet!:x

Alles lijkt nu wel even te veel...En daar baal ik van! Want heb je eindelijk weekend, voel je je rot! Maar ja, komt wel weer goed!

Het lijnen gaat overigens wel super, dus daar houd ik me nu even aan vast!

Hoe gaat het met jullie?

19. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hoi Enchanted,
    Wil jij jouw start-/ streefgewicht nog in een PB sturen? Dan voeg ik je toe aan onze lijst.

20. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Zou je mij jouw start-/streefgewicht nog in een PB willen sturen? Dank je!

Deel Deze Pagina