@Doula en Meis85: ook van julie heb ik nog geen startgewicht en streefgewicht ontvangen. Willen jullie mij dit aub nog in een PB sturen? Dan zet ik jullie er bij! @ Iedereen: maandag weegdag! Laten jullie me allemaal dan in een PB weten wat er af is? Spannend! Wordt ons eerste weekoverzicht!
Goedemiddag meiden!!!! Ik zit weer helemaal in de afvalmodes!!! Ben zo trots op mijzelf afgelopen dinsdag begonnen en vanmorgen gaf de weegschaal al weer -2.2kg aan! Echt zo fijn daar doen we het voor! Gisteren op de verjaardag alleen 2 koffie en 3 grote glazen spa rood op en had er geen moeite mee. Vanmiddag gingen we lunchen met mijn ouders,broers,zus en aanhang en ik heb alleen een flesje spa rood op en een broodje gerookte zalm (had al rekening met ontbijt gehouden kon dus makkelijk) Vanavond komen onze beste vrienden heb allemaal lekkere dingen maar ga echt niks nemen zo 3 boterhammen en een kop kippensoep en dat is het. @Fbdb Vervelend dat je zoveel last van je ongestelheid hebt. Is het al een beetje gezakt? Helpt een tabletje niet wat tegen de pijn enz? Iedereen nog plannen voor het weekend?
@ zustertje; het gaat inmiddels al beter met mijn ongie pijntjes. Ik zit nu op dag 4, nog 2 te gaan. Gisteravond lekker in bad geweest, dat helpt ook altijd. Hier gaat het lijnen ook super! Gister avond hebben we een feestavond gehad, daarna gaan we altijd met de groep eieren bakken. Maar Fem heeft er mooi geen op! Overdag me ook super gehouden en het resultaat mocht er zijn, weer 0.7 er af! Komt denk ik ook door al het dansen van gisteravond. Vandaag weer een verjaardag. Zoals het nu gegaan is verwacht ik dat ik dit ook goed ga doorstaan. Ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen! Iedereen nog een hele fijne zondag en tot morgen! Het weegmoment! Spannend! Liefs Fem
@FBdB Super dat je de eieren overgeslagen hebt! Geeft een goed gevoel.... Gelukkig al minder last van je ongesteldheid! Zo op naar een nieuwe week! Ik ben pas woensdag echt begonnen met afvallen maar hou wel gewoon de maandag aan als weegdag! Vanaf woensdag tot nu 2,4 kg afgevallen!!!!! Echt zo fijn! Ga nu lekker poetsen en opruimen in huis vanavond moet ik een paar uurtjes werken
Zo, mijn weegdag was niet zo positief. Had ook een erg moeilijke week, met veel lunches, diners enz. De weegschaal gaf dus ook vanmorgen +0.7 aan ten opzichte van startgewicht..... Heb wel heel gesprek gehad met mn vriend zaterdag met betrekking tot de kinderwens. Ik ga afvallen hij in ieder geval minderen, proberen te stoppen met roken en drinken. Afgesproken dat ik vandaag (weer) start. Dus wat heb ik gisteren gedaan met mn vriend; Milkshake, patat met veeeeeel satesaus (eigenlijk satesaus met patat ), groentekroket, chips, cashewnoten, toastje met tappenade. Hihi, een soort laatste avondmaal. Dus ik ga een week achter lopen op jullie, maar hoop vanaf nu ook louter positieve verhalen te kunnen posten! Jullie zijn top bezig trouwens!!!!!
Ik kom mezelf weer even melden... Wat een drama weekend voor het afvallen, maar wat heb ik genoten haha slecht he?! Stons voor het weekend op -2 kg, nu na het weekend op -1 ..... Oeps! Gelijk maar weer op de hometrainer gesprongen vanmorgen! Dus met frisse moed er weer tegenaan! Succes allemaal!
Ik heb mij goed in kunnen houden van het weekend. Resultaat: 9 ons eraf! Wilde eigenlijk gaan sporten gister maar daar had ik toch echt even geen zin in. Dus ga ik vanavond, woensdag en donderdag.
Hallo meiden, kom ook even langs wapperen, Nou eerst het hoge woord eruit, ben gestopt met CB, vond het niet meer vol te houden kreeg lichamelijke klachten, kon niet meer na toilet, duizelig hoofdpijn en haaruitval nog steeds heel erg gewoon hele plukken. Ben sinds zaterdag over op de Sonja bak.ker Voel me al een ander mens. Het heeft dus voor en nadelen, ben wel 7 kilo kwijt en ga wel door strijden tegen de kilos wil er 20 af dus moet lukken he. vanaf volgende week lekke met mijn broertje zwemmen echt uur baantjes doen, en op het roeiapparaat thuis. Maar jullie zijn ook allemaal goed bezig dus, doorzetten he!!! we doen het samen. Xx
@Meis VErstandig dat je gestopt bent klinkt niet echt gezond Is SB goed te doen? Die 20 kg gaat je zeker lukken! NEt lekker naar de supermarkt gelopen stond nog even bij het schap waar de chocolade lag maar heb het niet meegenomen Was wel even moeilijk maar van mijzelf mag ik 8 december pas weer snoepen dan hebben we high tea van mijn werk (heb ik samen met 2 collega's georganiseerd)
Zustertjes, ja SB is goed te doen hoor, hoef je zeker geen honger van te hebben, maar ik had ook enorm schuldgevoel naar mijn dochter toe dat ik niet meer at en zij wou dus ook niet meer ja das niet goed he. Maar goed hoor jij bent ook al kilotjes kwijt en de chocolade voorbij gelopen heel goed!! High tea klinkt gezellig hoor, even zondige mag dan ook wel he.
Hey meiden, Ik moet nog steeds die knop omzetten... Het ging zo goed, maar dit weekend weer verknalt. Morgen weer opnieuw beginnen! Nieuwe dag, nieuwe kansen denk ik maar. Maar ik baal...
Goedemorgen! Hoe is het hier? Nog een beetje gemotiveerd? Ik heb deze week 2 etentjes buiten de deur gepland staan.... ik probeer nu elke morgen maar even op de hometrainer te klimmen! Vandaag: O: 2 br. bh met worst en kaas t:- L: 2 br. bh 1 met komkommersalade en 1 met worst t: evergreen D: macaroni Gisteravond van mijn lief een heerlijke kop warme chocolademelk met slagroom gehad...en hij was lekker! Slecht, maar ik kon geen nee zeggen....
Goedemiddag meiden, @Doula, aaah idd nieuwe dag nieuwe kansen, even opzoek naar de knop en komt het vast goed @Zijzei, zie er goed uit je menu, en warme choco ja idd dat is moeilijk af te slaan hihi Vandaag; O; 2 bruine boterhammen met frucitenhagel T; X L; Glas yoghurt en sinasappel T; Evergreen D; Aardappels met bieten en kipfilet. A; X
Hey meiden! Sorry dat ik zo laat pas weer op het forum ben. Maandag en dinsdag gewoon echt geen kans voor gehad!:x Ik heb alleen van Doula van deze week het gewicht niet kunnen achterhalen via PB of via het forum, maar van alle andere is het verwerkt in het schema. Zie bijlage! Deze week zijn we in totaal 14.8 kilo afgevallen!! Super toch!! Met mij gaat het nog steeds goed met afvallen. Gisteravond ben ik met een vriendin voor het eerst naar bodypump geweest, dat was wel ff zwaar hoor! Ik kan het nu ook goed voelen! Maar wel super leuk! Mijn menu van deze week tot nu toe: Maandag: O;havermoutpap L; 1 volkoren bh met kipfilet, 1 karnemelk T: 1 volkoren bh met kipfilet, 1 appel D: gebakken aardappelen, biefstuk en sla T: LU scholiertje Dinsdag: O: havermout L: 2 bh kipfilet, 1 karnemelk T: appel D: 2 bh, 1 pindakaas, 1 met kaas en een gekookt ei, 1 optimel drink T: LU scholiertje Woensdag: O; Havermout L: 1 bh rookvlees, 1 cracker pindakaas, 1 optimel drink Zo, weer even mijn week bijgewerkt. Hoe gaat het met jullie meiden? Liefs Fem
Volgens mij is het niet echt te zien... Ik kreeg het met geen mogelijkheid geuploaded. Ik hoop dat het te zien is meiden! Volgende week zal ik eens kijken of ik het op een andere manier kan doen.
Hoi Fem, oh goed bezig zie ik met afvallen, en bodypumpen alleen het woord al klinkt heavy hii We kunnen ook een lijstje maken en dat iedereen hem zelf knipt en plakt en bij werkt
Naam; Startgw; Streefgw; Deze wk; Totaal; Marloes28 92 75 91.1 0.9 Maiwakee 83 72 83.7 Zijzei 120 85 119 1.0 Zustertje 111.2 100 108.8 2.4 FBdb 89.5 82 86.5 3.5 Meis85 113.8 93.8 106.8 7 Doula 85 70 ? ? ---------- + Totaal kwijt = 14.8 kilo OOOOOOOh dat werkt dus ook niet!!! hoe doen andere dat. Fem weet jij dat?? Kan jou plaatje groter, of kan dat ook niet? computers!!!grgrgrg