Zo weer terug van 5 daagjes Zuid-Limburg. Wat is het daar mooi!!!!! Even heerlijk vakantie gehad. Maar.... zou me niet verbazen als er 3 kilo bij aan zit.... Ook nog eens ongesteld geworden (lijkt het op).... Vanavond mijn "op-naar-ronde-8" teleurstelling weg gegeten.... Maar, lees dat ik totaal niet de enige ben. Zullen we dit topic dan maar omdopen tot 5/12 beginnen met afvallen? @Fem Ik las elders dat de een doorverwijzing naar de gyn hebt. Spannend. Weet je al wanneer je terecht kan?
Hoi dames, ja is bere moeilijk nu in dec afvallen. merk dat het nu heel langzaam gaat maar goed ach langzaam mag er wel een boel af. Zal even iets positiefs vertellen, kan een oude broek weer aan maat kleiner die ik ongeveer 4 jr geleden paste voor ik zwanger werd. voelde zo top!! Dus dames we gaan verder al is het niet snel het lukt ons wel!! @Fem, oh ga je naar de gyno? zag dat je ergens allemaal vragen had? nou de kids van mij zijn er ook niet zomaar gekomen moest ook naar gyno toe dus als je vragen heb wel stellen he ben al aardig door gewinterd wat dat betreft @vraagje wie van jullie hebben er kindjes en wie van jullie is bezig aan dr kinderwens?
Mawaikee: Ik zet hem ook gewoon op 5/12 haha! En succes in de volgende ronde! Meis85: Wat goed!!!! Kindjes: Ik heb 2 prachtige zoontjes en waarschijnlijk laten we het ook daar bij, we voelen ons compleet.
Ja, inderdaad! Ik mag de 20e al. Veel eerder dan dat ik dacht! Op zich zijn we nog helemaal niet lang bezig, maar ik ben al wel langer gestopt met de pil en mijn cyclus is nog niet normaal en mijn LF is volgens de HA veel te kort. Vandaar... Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen! Lekker is dat he? Ff een weekendje weg. Lekker samen genieten en helemaal niets doen, heerlijk! Hebben jullie leuke dingen gedaan?
We hebben nog geen kinderen, we zijn bezig voor ons 1e wondertje. We kijken er echt ontzettend naar uit! Het lijkt mij zo bijzonder! @ Meis85: mocht ik vragen hebben zal ik je zeker benaderen! Een prettige gedachte dat het kan, dank je!
@meis 85: Hebben jullie er lang over gedaan om kinderen te krijgen? En welke stappen heb je dan allemaal moeten doorlopen bij de gyn?
Hallo meiden, hoe vergaat het jullie allemaal? de pepernoten nog een beetje weten te weerstaan? Hier inmiddels 8 kilo kwijt, was weer wat aangekomen maar nu daalt de weegschaal weer. dus nog 12 te gaan!!
Hier gaat het ook aardig! Ik ben inmiddels weer 1 kilo kwijt en zo tijdens deze dagen vind ik dat helemaal zo slecht nog niet! Hoe gaat het verder met iedereen?
@Fem, elke kilo is er 1 hoor, dus hartstikke goed joh volhouden!! komen we er van zelf dames willen jullie mij een plezier doen, vriendin heeft haar kindje opgegeven voor baby van de maand. willen jullie op haar stemmen? Zwangerschapspagina - Baby van de Maand en dan baby; Ons kleine vechtertje Felin (zo en dat is ze zeker!!) Hoop dat jullie dit willen doen. Iedereen een goede SInt gehad?