vriendin/nen gezocht Zuid-Oost Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door aryam, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aryam

aryam Lid

12 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden

Ik zag met toeval iemand die iets geplaatst had in Algemene clubs.. Ik las het, en dacht hee wat een goed idee! Eens kijken of ik ook iets over mijzelf kwijt kan haha.

Ik ben een moeder van 29 ik heb twee kinderen. Ik heb eingelijk niets te klagen alleen die ene leuke echte vriendin. Waarmee ik heerlijk kan shoppen want jaa dat is een echte hobby ;) Waamee ik uren kan kletsen, met een heerlijk kopje thee of een glaasje wijn. Waarmee ik alles kan delen.

In een mail vertel ik je graag meer over mijzelf. Loop niet heel graag te koop met mijn prive dingen hier zo op inernet.

Groetjes Aryam

2. Viktoriya

Viktoriya Actief lid

21 aug 2011
    364
    134
    43
    Vrouw
    Horeca
    Beek en Donk
    hoi hoi,
    hier ook iemand uit groningen de stad zelf wel een goed idee ik ben zelf 21 en heb zoontje van 4 jaar ben een student en zou het ook leuk vinden om met medemoeders in contact komen
    groetjes viktoriya

3. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Zo mee eens.

Bedoel je met zuid-oost Groningen in de stad of provincie?

4. aryam

aryam Lid

12 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is wel handig he :) De provincie groningen en dan het Zuid-0ost gedeelte. Je mag wel mailen hoor. Gezellig.

@ victoria, dank voor je lieve reaktie het klinkt een beetje flauw maar ik zoek echt meiden uit deze omgeving en het liefst ook iets meer van mijn eigen leeftijd vanaf 25. Maar wel dankjewel voor je lieve reaktie hoor.

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Hoi! Wat een leuke mail van je. Ik ben 30 en heb een dochter van bijna 3. Ik denk dat ik bij je in de buurt woon dus ik zou het leuk vinden meer van je te weten. Je mag een PB sturen als je het leuk vindt.

6. aryam

aryam Lid

12 sep 2011
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk! U got mail :)

Groetjes Aryam

Deel Deze Pagina