Hello ladies, Ik heb echt het gevoel dat mijn buik nu al aan het groeien is! Kan dit? Ik ben pas bijna 8 weken en toch heb ik het gevoel dat ik hem niet meer in kan houden,terwijl ik echt niet meer eet of drink dan vroeger. En het is ook alléén mn buik die boller wordt, de rest blijft hetzelfde! Ervaringen? Anybody? Is het normaal als je het al zo vroeg ziet? (ik vind het trouwens niet erg hoor, vraag me alleen af of het normaal is) liefs mamatoB
Meestal zijn het je darmen die een andere plek zoeken,waardoor je buik boller is,het is nog niet van je babytje. succes he
Dit zijn je darmen. Onder invloed van hormonen zwellen die wat op en dat kun je zien. het kan ook weer weggaan zelfs.
Ik heb nog geen test gedaan, volgende week is m'n NOD, maar ik heb nu een buik, echt niet normaal.. Het lijkt wel een halve voetbal is hard en ook een soort ongi krampen. En m'n tepels doen ook ontzettend zeer, dit heb ik nog nooit gehad. En normaal pas pijn in m'n buik 2 dagen voor m'n NOD en niet 1.5 week.. Wat zou dit kunnen zijn? Heb geen moeite met naar toilet gaan ....
Volgens mij wel normaal hoor! Maar natuurlijk bij iedereen verschillend. Maak je geen zorgen meid. Je bent zwanger, die buik zal nog wel dikker worden!
Ja hoor, ik heb precies hetzelfde gehad! Vanaf een week of 6/7 paste ik opeens mijn broeken al niet meer, maar dat waren echt mijn darmen! Je merkt ook dat het wat hoger zit. Nu ben ik inmiddels ruim 12 weken zwanger en merk ik dat het bolle van mijn buik helemaal weg trekt. Nu komt er juist een bolletje helemaal aan de onderkant van mijn buik --> babybuik! Mensen zeiden ook al heel snel dat ze het konden zien, maar dat was dus nog niet de baby! Trouwens, als je al zwangerschapsbroeken aan moet/wilt, gewoon doen! Het zit soms net lekkerder, en mijn broeken zien er net zo uit als gewone broeken. Geen probleem dus!
hey, heb ik ook voor dat ik wist dat ik zwanger was mijn buik al opgezwollen maar nu pas aleen trainings broeken en zwangerschapsbroeken moet al een buikband komt door de hormonen in je lichaam volgens mij HA en kan door je darmen die opgezwollen kunnen zijn maar verder is normaal want iedere vrouw reageerd anders op haar zwangerschap .
Ik merk nu dat die eerste bolle buik tijdelijk was van de opgezette darmen. Nu (ben nu 12 weken) vandaag zag ik voor t eerst de ECHTE buik! Hij voelt nu ook anders, wat harder / steviger onderaan de buik, jey! Ik hoop dat t normaal is dat je bij 12 weken dat al goed kan zien Mijn moeder was wel ook altijd echt toeter-zwanger (meeeega buik, vooruit stekend, van de achterkant zag je niet eens dat ze zwanger was) dus wellicht zit het in de genen? liefs mamatoB
Ik ben nu ook 2mnd en heb hetzelfde gevoel. Vorige week kreeg ik op een dag moeilijk mijn broek dicht. Gelukkig hebben jullie daar antwoord opgegeven.
Dat had ik ook hoor! Kon bij 8 weken mijn broeken al niet meer aan. De darmen schuiven op voor de baarmoeder en je ontlasting hoopt zich wat meer op. Groetjes