19 dpo, geen menstruatie

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Desss, Feb 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Desss

Desss Nieuw lid

Oct 12, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Desss, Feb 25, 2013
    Last edited: Feb 25, 2013
    Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier en heb een vraagje.
    Ik ben in november 2011 gestopt met de pil. Ik heb sinds die tijd een heel onregelmatige cyclus. Soms langer dan 7 weken.
    Ik ben in september 2012 begonnen met tempen.

In het begin van deze ronde klopt mijn temperatuur niet, ik had blijkbaar een slechte thermometer. Deze ronde heb ik geloof ik op dag 37 mijn ei gehad. En ik denk dat ik op dag 43 mijn innesteling heb gehad (aan mijn temperatuurlijst te zien). Mijn temperatuur is vervolgens hoog gebleven.
    Ik heb op dag 51 een negatieve test gehad en op dag 53 een negatieve test.
    Ik zit vandaag op dag 55, dus al 5 dagen overtijd en nog altijd geen tekenen van een aankomende menstruatie. Ik heb wel vaker hoofdpijn dan normaal en heeeel onrustige voeten.

Wat denken jullie?

Attached Files:

• 2.jpg
      2.jpg
      File size:
      45.8 KB
      Views:
      95
  2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

Apr 20, 2011
    8,087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @dess je grafiek ziet eruit als de rocky mountains
    Zijn al je grafiekjes zo? Die stijging van je ei is helemaal mega. :$

Sommige mensen testen wat later positief. Ben je al eens langs de huisarts geweest? Die zou eventueel bloed kunnen prikken.

3. Desss

Desss Nieuw lid

Oct 12, 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Al mijn lijsten zijn zo ja. Alleen het begin van deze curve was niet goed, omdat ik een slechte thermometer had.

Ik wil woensdag of donderdag weer testen. Anders kan ik vrijdag nog altijd langs de ha gaan. Maar idd die stijging bij mijn ei is wel echt extreem dat heb ik nog nooit zo gehad!! Terwijl ik die dagen niets geks heb gedaan en op dezelfde tijd gemeten heb :(

Ik heb de vorige twee rondes volgens mij helemaal geen ei gehad en die daarvoor weer wel en daar kwam mijn menstruatie netjes na 14 dpo.

Ben benieuwd!!

4. Fae

Fae Niet meer actief

Idd lang je LF ;) Ik zou om de 2 dagen testen ;)

Share This Page