Op 12-06-2007 is Joran geboren. Hij kwam op 37.4 weken ter wereld, woog 2415 gram en was 47 cm klein. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan om 11.45u 's middags omdat m'n vliezen braken. Het viel stil bij aankomst en de dokter besloot af te wachten tot de volgende ochtend en dan in te leiden. Om 23.45u voelde ik een beetje geborrel, de gynae werd opgebiept en arriveerde om 00.05u. Hij wou toch ff nakijken, en dacht dat Joran er rond 8 à 10 u wel ging zijn... Om 00.15u moest ik plassen, kom uit het bed en moest onmiddellijk tussen m'n benen grabbelen omdat het hoofdje er gewoon uit 'viel'. Ik ben dan maar terug in dat bed 'gesprongen' en hij is dan zonder persen in het bed geboren. Weeën heb ik niet gehad :-? Helemaal geen pijn, niet gescheurd, niéts. Agpar was 9-9-10. Geen couveuse, na nog geen 10 minuten al aan de borst, hij zag niet eens blauw. Joran is een schat die van voeding tot voeding slaapt, je hoort hem enkel als hij verluierd wordt en bij extreme honger. Foto's volgen morgen, nu eerst een beetje uitrusten (ben net thuis...) EDIT: toch maar snel foto's geplaatst
JAHOOOOOOOOOOOOOO Gefeliciteerd meid! Fijn dat het zo 'makkelijk' s gegaan... Ga lekker genieten nu... Toch bijna 38 weken volgehouden meis!
Wooooooooooooaaaaaaaaaaaawwwwwww Gefeliciteerd meid, was al af en toe aan het kijken of je hier had gepost Wat een mooi mannetje, en fijn dat het zo'n makkelijke bevalling was! Je hebt het echt zelf gedaan topper! Jessica
Platliggertje, wat een heerlijke bevalling! Ik denk dat iedereen hier wel voor zo'n bevalling zou willen tekenen! Gefeliciteerd en geniet van Joran! (en de andere mannekes natuurlijk!
Gefeliciteerd met Joran! Wat een mooi mannetje! En wat een bevalling! En gelukkig tot bijna 38 weken kunnen volhouden! Goed hoor, geniet er maar lekker van!
En ik maar kijken de afgelopen week elke dag of er al nieuws was maar nu is hij er dan eindelijk! GEFELICITEERD!!!!! en nu lekker genieten meid!
GEFELICITEEEEEEEEEEEERD! Wat heb jij je kranig gehouden de afgelopen tijd zeg! Geweldig! Nou genieten van je mannetje... van alle DRIE je mannetjes samen!
Yes! wat een goed nieuws, meid van harte gefeliciteerd Joran is een prachtig kereltje, ook die foto van jullie met zn allen is erg mooi wat zal je trots zijn, goed gedaan hoor!
Wat een mooi mannetje ! Ben je wel goed bekomen van deze bevalling.... Zo snel ..... heb het anders mee gemaakt Geniet van je mooie vent meis Knuff
Gefeliciteerd, nu lekker aansterken en weer opknappen. Geniet van je mannetjes, enneh, 't is wel een beauty die Joran.
wat n geweldig mooi ventje zat egt op dit topic te w88, keek elke dag even of je al bevallen was hihi super gefeliciteerd knuffellll
Jippie! Platliggertje wordt Rondlopertje ! Gefeliciteerd met je moppie, die wil je nu vast wel aan de hele wereld laten zien!