Goedemorgen, Zoals mijn onderwerp al zegt ik zit er even doorheen! 8 januari heb ik een miskraam gehad en ben vanaf toen ook weer gaan tellen, 21 januari had ik een positieve ov test en nu bijna 4 weken later nog steeds geen ongesteldheid of positieve zwangerschapstest te zien! Begin nu toch wel te twijfelen of alles wel goed van binnen is! Heb ook al drie weken last van mijn borsten af en toe steekjes en ze zijn wat gevoeliger. Eigenlijk sta ik op het punt om de gynaecoloog te bellen, word hier zo onzeker van! Meer meiden die dit hebben gehad na een miskraam?
Ik heb in november een missed abortion met 11.4 weken gehad. aangezien ik al jaren in het ziekenhuis loop om zwanger te worden is de gyn er bij betrokken. zij vertelde me dat je cyclus na een miskraam even flink van slag kan zijn... niets om je zorgen over te maken. mijn cuclus duurde 50 dagen. Geef het de tijd... voor je direct naar de gyn stapt ga eerst bij de huisarts langs.
Fieksels@ Na een mk kan het 6 week duren voor je weer ongi word. Soms ook meteen weer ongi maar vaak dus 6 week geduld.
Hey Fieksels, bij mij is het nu ook alweer even geleden. Nog niet ongesteld. Ik wacht maar geduldig af.. Er zijn twee opties: Of zwanger of de ongesteldheid komt vanzelf weer op gang. We zullen wel zien toch? De rede dat ze zeggen dat het zolang kan duren voordat je weer ongesteld wordt is dat je hcg uit je bloed moet voordat je cyclus weer begint. Je had je ovulatie al dus je weet dat cyclus gaande was. Vanaf hier zou het gewoon weer 'normaal' moeten zijn. Dus ik denk dat je gewoon kan stellen dat je overtijd bent nu? Ik weet et ook niet hoor, ben geen arts. Ik denk maar gewoon even mee. Wanneer heb je getest op zwangerschap?
Ik heb dit ook gehad na mijn miskramen (heb er 2 gehad) Je kan een gyn bellen maar je bent nog niet zo lang bezig met zwanger worden en hoogstwaarschijnlijk zal ook de gyn zeggen dat je gewoon moet afwachten. Meestal gaan ze pas eventueel kijken als je langer dan een jaar bezig bent,herhaalde miskramen na elkaar hebt. Succes meid
@spitsmuis ben nu een jaar bezig en inmiddels een curretage en miskraam gehad, één positief punt ik kan zwanger worden. Gister nog getest was negatief zit nu op dag 39! Ik had trouwens een week na de miskraam geen positieve test meer, hcg was er snel uit. @joyjoy86 ben jij dan al ongesteld geworden? Thanks voor jullie reactie!
Heel toevallig begon gister avond mijn menstruatie. Mijn hcg was ook erg snel verdwenen, 2 weken alles weg. Het enige gekke in mijn ogen is dat je wel een positieve ovu test had en dus je cyclus op gang moet zijn. Misschien toch even de HA bellen ofzo? Die kan misschien een simpele verklaring hebben die we over het hoofd zien?